לכל חבריי הסוחרים, אני יודע כמה קשה. אני מבקש מכם לשתף פעולה עוד כמה ימים. אנחנו התחייבנו לפתוח ביום ראשון הבא (8.11), אולי לפני אם התחלואה תרד, וזו הבעיה העיקרית - התחלואה מזנקת בכל העולם.

Oct 30, 2020 · 11:04 AM UTC

545
192
71
1,777
0
הצלחנו בכוחות משותפים להוריד אותה בישראל ואנחנו לא רוצים שהיא תעלה בחזרה ואז נצטרך להטיל שוב מגבלות. אני אעזור לכם בכל דרך, עזרנו לכם כלכלית, נעזור לכם בעוד אמצעים. תחזיקו מעמד, עוד כמה ימים תוכלו לפתוח ובעזרת השם נתגבר יחד על התחלואה ויחד על הקורונה.
43
46
5
730
נעזור לכם לשקם את העסקים שלכם. אתם חשובים לי, אני שומע אתכם, אני מבין אתכם. אני אתכם.
156
41
28
797
Replying to @netanyahu
אולי התחלואה מזנקת בכל העולם אבל ההתמודדות איתה בעולם שונה
Replying to @netanyahu
פינוקיו
GIF
Replying to @netanyahu
איכס, איזה נוכל! לך קיבינימט!
Replying to @netanyahu
בחייאת ביבי, לך! עזוב אותנו
Replying to @netanyahu
עוד מעט תתחיל לבכות? אתה בוכה כל הזמן רק על עצמך. המדינה לא מעניינת אותך בכלל. אנוכי מבוהל חי בחרדה ופחד. תתפטר ותתפנה לבור שחפרת לעצמך. ישראל תנצח.
Replying to @netanyahu
אז אתה מודה שאתה סוחר נשק ??
Replying to @netanyahu
לשתף פעולה עוד כמה ימים מטומטם??????? יש עסקים שסגורים ממרץ!!!! נוכל
Replying to @netanyahu
חברייך, אתה מתכוון למי שקיבלו נתח מהקופונים שלך? לך
Replying to @netanyahu
"חבריך". נאד נפוח.