לכל חבריי הסוחרים, אני יודע כמה קשה. אני מבקש מכם לשתף פעולה עוד כמה ימים. אנחנו התחייבנו לפתוח ביום ראשון הבא (8.11), אולי לפני אם התחלואה תרד, וזו הבעיה העיקרית - התחלואה מזנקת בכל העולם.

Oct 30, 2020 · 11:04 AM UTC

545
192
71
1,777
0
הצלחנו בכוחות משותפים להוריד אותה בישראל ואנחנו לא רוצים שהיא תעלה בחזרה ואז נצטרך להטיל שוב מגבלות. אני אעזור לכם בכל דרך, עזרנו לכם כלכלית, נעזור לכם בעוד אמצעים. תחזיקו מעמד, עוד כמה ימים תוכלו לפתוח ובעזרת השם נתגבר יחד על התחלואה ויחד על הקורונה.
43
46
5
730
נעזור לכם לשקם את העסקים שלכם. אתם חשובים לי, אני שומע אתכם, אני מבין אתכם. אני אתכם.
156
41
28
797
Replying to @netanyahu
הפקרת המונים: 1.הפקרת העצמאיים לפת לחם. 2.הפקרת הדור הצעיר לבועת נדל"ן. 3.מינוי שרים לפי איכות הליקוק, ולא לפי איכות הכישורים.
Replying to @netanyahu
אתה טועה. תסתכל על שבדיה. אתה לא אמיץ עכשיו.
Replying to @netanyahu
"*נצטרך* להטיל שום מגבלות, ו*אני* אעזור לכם בכל דרך" השימוש בשמות גוף לטובת האינטרסים שלך הפך לאומנות.
Replying to @netanyahu
איזה אפס. אם סוחרים אתה לא פותח אז למה בתי כנסת כן?! פוליטיקאי בשקל שהחרדים מחזיקים אותך במקום רגיש
Replying to @netanyahu
אתה איש מושחת מהיסוד. אפס במנהיגות!!!
Replying to @netanyahu
אז תעכב תפילות ותפתח חנויות, זה הרבה יותר נחוץ, גם לסוחרים וגם לצרכנים. אבל אתה פחדן אפס שחושש מליצמן ודרעי אז את מקריב את מעמד הביניים כדי לשרוד.
Replying to @netanyahu
רק לעזור יותר לעסקים הקטנים הפרטיים, להבין את מצוקתם בעיקר לאלו לפני פשיטת רגל וזהו. תודה על הכל, סומכים עליך.
Replying to @netanyahu
לא מאמין למילה שיוצאת לך מהפה שקרן
Replying to @netanyahu
לכל חבריי הסוחרים, אם נפגעתם מהמשבר, אם נתנו לכם קנסות מגוחכים בלי הגיון, אם המדינה לא עוזרת לכם בשיט, אם אילצו אתכם להפוך למפרי חוק כדי לשמור על הפרנסה, אל תתבאסו, אל תקטרו לעצמכם, אל תשלו את עצמכם שאבא יעזור. הוא לא. זה לא קרה עד עתה וזה לא יקרה. צאו להפגין.
Replying to @netanyahu
למי איכפת מה קורה בעולם? באפריקה יש רעב אז שלא ידאגו אם לא יהיה להם מה לאכול?