לכל חבריי הסוחרים, אני יודע כמה קשה. אני מבקש מכם לשתף פעולה עוד כמה ימים. אנחנו התחייבנו לפתוח ביום ראשון הבא (8.11), אולי לפני אם התחלואה תרד, וזו הבעיה העיקרית - התחלואה מזנקת בכל העולם.

Oct 30, 2020 · 11:04 AM UTC

545
192
71
1,777
0
הצלחנו בכוחות משותפים להוריד אותה בישראל ואנחנו לא רוצים שהיא תעלה בחזרה ואז נצטרך להטיל שוב מגבלות. אני אעזור לכם בכל דרך, עזרנו לכם כלכלית, נעזור לכם בעוד אמצעים. תחזיקו מעמד, עוד כמה ימים תוכלו לפתוח ובעזרת השם נתגבר יחד על התחלואה ויחד על הקורונה.
43
46
5
730
נעזור לכם לשקם את העסקים שלכם. אתם חשובים לי, אני שומע אתכם, אני מבין אתכם. אני אתכם.
156
41
28
797
Replying to @netanyahu
המציג הינו שחקן
Replying to @netanyahu
לך... לך...לך...לך...לך...לך....לך...לך.... לעזעזל השביעי...לך ... לך... לך...
Replying to @netanyahu
די סתם לתת תקווה שכבר יש עם שלם בייאוש אדוני היקר ביבי.
Replying to @netanyahu
אתה חבר של עצמך בלבד.
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר
Replying to @netanyahu
דמגוג לך
Replying to @netanyahu
אתה יודע כמה קשה? הכנסתך נפגעה אפילו בשקל אחד ? שמוק אטום, לך כבר הביתה!
Replying to @netanyahu
אולי אתה לא מחובר לשטח. 1. קיבלנו דמי כיס שלא מספיקים לכלום 2. רוב בעלי העסקים שהפגינו אתמול אלה אנשים שמצביעים לליכוד ולך.