לכל חבריי הסוחרים, אני יודע כמה קשה. אני מבקש מכם לשתף פעולה עוד כמה ימים. אנחנו התחייבנו לפתוח ביום ראשון הבא (8.11), אולי לפני אם התחלואה תרד, וזו הבעיה העיקרית - התחלואה מזנקת בכל העולם.

Oct 30, 2020 · 11:04 AM UTC

545
192
71
1,777
0
הצלחנו בכוחות משותפים להוריד אותה בישראל ואנחנו לא רוצים שהיא תעלה בחזרה ואז נצטרך להטיל שוב מגבלות. אני אעזור לכם בכל דרך, עזרנו לכם כלכלית, נעזור לכם בעוד אמצעים. תחזיקו מעמד, עוד כמה ימים תוכלו לפתוח ובעזרת השם נתגבר יחד על התחלואה ויחד על הקורונה.
43
46
5
730
נעזור לכם לשקם את העסקים שלכם. אתם חשובים לי, אני שומע אתכם, אני מבין אתכם. אני אתכם.
156
41
28
797
Replying to @netanyahu
לך לשקם עצמך בכלא. את הכלכלה והחברה אנשים אחרים ישקמו
1
Replying to @netanyahu
אבל בתי כנסת כן? חנות עם שני מוכרים ושני קונים מסוכנת יותר מבית כנסת? לך הביתה
1
Replying to @netanyahu
סוחרים יקרים! אל תאמינו לאיש הזה! הוא העדיף לפתוח בתי-כנסת, על פני פתיחת חנויות רחוב!!! בטוח שאם אתם לא מתפרנסים ורעבים, תסתפקו בתפילה בבית הכנסת!!!
2
Replying to @netanyahu
סבבה שקרן, אבל מה עם העזרה הכלכלית לעצמאיים? למה אתה רק דואג לבוחרייך החרדים? @Likud_Party
2
Replying to @netanyahu
לכל חבריו הסוחרים הוא בדיוק עובד על החזר מס רטרואקטיבי עבורכם החל מ2009! רכב צמוד, מטוסים פרטיים ואם יש לכם קשרים עם האמירויות גם יסדר לכם חמקני מס. הוא התנדב להיות נסיין ראשון, כי הוא אוהב מעריך ומבין אתכם. איזו מנהיגות!!?
1
Replying to @netanyahu
אני יודע כמה זה קשה. גם אני לפני עשר שנים השתמשתי בארנק משלי
1
Replying to @netanyahu
חבריו הסוחרים בזמן שהעסקים שלכם קורסים המשפחות שלכם רעבות העתיד שלכם נמחק והנאשם בפלילים מבלבל לכם תשכל ומערבב אתכם עם מילים כמו חברי או ביחד בזמן הזה יו"ר הליכוד והקואליציה, סגן יו"ר הכנסת וח"כ מטעם הליכוד מכלוף זהר טס לבלות בבלגרד. למה? כי הוא עשיר כי הוא יכול כי מי אתם בכלל?
1
6
Replying to @netanyahu
אחלה סירטון, במה אתה משתמש? נראה קצת מסומם..
1
Replying to @netanyahu
שקרן פתולוגי. מישהו עדיין מאמין לך ? שיקום. שחרר אותנו. לך !!!
5