לכל חבריי הסוחרים, אני יודע כמה קשה. אני מבקש מכם לשתף פעולה עוד כמה ימים. אנחנו התחייבנו לפתוח ביום ראשון הבא (8.11), אולי לפני אם התחלואה תרד, וזו הבעיה העיקרית - התחלואה מזנקת בכל העולם.

Oct 30, 2020 · 11:04 AM UTC

545
192
71
1,777
0
הצלחנו בכוחות משותפים להוריד אותה בישראל ואנחנו לא רוצים שהיא תעלה בחזרה ואז נצטרך להטיל שוב מגבלות. אני אעזור לכם בכל דרך, עזרנו לכם כלכלית, נעזור לכם בעוד אמצעים. תחזיקו מעמד, עוד כמה ימים תוכלו לפתוח ובעזרת השם נתגבר יחד על התחלואה ויחד על הקורונה.
43
46
5
730
נעזור לכם לשקם את העסקים שלכם. אתם חשובים לי, אני שומע אתכם, אני מבין אתכם. אני אתכם.
156
41
28
797
Replying to @netanyahu
אדוני על השחיתות בעליון שמעת? מה אתה עושה בנדון? שמעת שמנדלבליט נסחט על ידי שי ניצן? מה אתה עושה בנדון? שמעת על כך שעוצרים אזרחים תמימים ברחובות רק כי מלמלו משהו ליד מנדלבליט? מה אתה עושה בנדון? או דמוקרטיה או לא. תחליט!
2
Replying to @netanyahu
איזו הצלחה ביבי! כל הכבוד! בתים נהרסים, מפעלי חיים נחרבים והכל בזכות הטיפול הכושל שלך במשבר מאז הסגר הראשון. לא עשית כלום חוץ מפוליטיקה אישית שלך. לך!
2
Replying to @netanyahu
ביבי מתעסק בהחזרים וקובר אזרחים. אתה שקרן . איך מכל 27 המנדטים שהליכוד מקבל אין עצמאים ? אם כן מגיע לכם .
3
Replying to @netanyahu
שוחד מרמה הפרת אמונים
1
Replying to @netanyahu
פראייר מי שאי פעם יצביע לליכוד, עם או בלי נתניהו. עובדים עליכם בעיניים.
1
Replying to @netanyahu
לא ישנת טוב בלילה? אתה נראה עייף. לא נורא, עוד מעט בכלא יהיה לך הרבה זמן לישון וגם קצת שקט מהמטורפת שישנה לצידך כבר 30 שנה.
1
Replying to @netanyahu
ארגון סוחרי הרהיטים בתגובה: תמיד נשאר חברים
2
Replying to @netanyahu
חברי הסוחרים .... לך? ...חברים סוחרים? .. אלה אם כן הכוונה למיקי גנור .. יצחק תשובה ... קובי מימון ודומיהם
10
Replying to @netanyahu
אויש לך כבר נמאסת נמאסת נמאסת
1
19