לכל חבריי הסוחרים, אני יודע כמה קשה. אני מבקש מכם לשתף פעולה עוד כמה ימים. אנחנו התחייבנו לפתוח ביום ראשון הבא (8.11), אולי לפני אם התחלואה תרד, וזו הבעיה העיקרית - התחלואה מזנקת בכל העולם.

Oct 30, 2020 · 11:04 AM UTC

545
192
71
1,777
0
הצלחנו בכוחות משותפים להוריד אותה בישראל ואנחנו לא רוצים שהיא תעלה בחזרה ואז נצטרך להטיל שוב מגבלות. אני אעזור לכם בכל דרך, עזרנו לכם כלכלית, נעזור לכם בעוד אמצעים. תחזיקו מעמד, עוד כמה ימים תוכלו לפתוח ובעזרת השם נתגבר יחד על התחלואה ויחד על הקורונה.
43
46
5
730
נעזור לכם לשקם את העסקים שלכם. אתם חשובים לי, אני שומע אתכם, אני מבין אתכם. אני אתכם.
156
41
28
797
Replying to @netanyahu
חבריי הסוחרים חחחחח ממשיך לעבוד על כולם אה? חביריו הסוחרים אותכם הוא ימשיך לענות ולסגור אבל את בתי הכנסת הוא יפתח כי הוא צריך את קולות החרדים...הבנתם חבריו הסוחרים?. אל תתנו לו לעבוד עליכם, קולות הדתיים יותר חשובים לו מאשר המצוקה שלכם... הכל פוליטי, הכל מתוכנן, אינטרס אישי בלבד.
Replying to @netanyahu
נתניהו , במשך שנים טיפחת את האתוס של ״הסוחר הערמומי והממולח״ , אינני רואה שום סיבה להאמין לך כעת. You aren’t an honest broker
Replying to @netanyahu
האמריקאים רצו לעשות עיסקאות נשק עם איחוד האמירויות וסודן אז הם כאילו עשו הסכמי שלום...ככה האמריקאים עשו קופה וככה גם הנאשם בפלילים עשה כאילו הסכמי שלום..... הבנתם את הטריק? תתעוררו אנשים, מוכרים לכם לוקשים.
Replying to @netanyahu
לחברי הסוחרים, אתם קצת פחות חברים שלי מהחרדים למרות שאתם משלמים לי את המשכורת והם לא
Replying to @netanyahu
נראה חולה
Replying to @netanyahu
נראה שאתה צריך בדיקת כשירות
Replying to @netanyahu
די כבר יא חרטטן...לא כולם מטומטמים
Replying to @netanyahu
לך חפש!
Replying to @netanyahu
למה אתה שונא אותנו?