לכל חבריי הסוחרים, אני יודע כמה קשה. אני מבקש מכם לשתף פעולה עוד כמה ימים. אנחנו התחייבנו לפתוח ביום ראשון הבא (8.11), אולי לפני אם התחלואה תרד, וזו הבעיה העיקרית - התחלואה מזנקת בכל העולם.

Oct 30, 2020 · 11:04 AM UTC

545
192
71
1,777
0
הצלחנו בכוחות משותפים להוריד אותה בישראל ואנחנו לא רוצים שהיא תעלה בחזרה ואז נצטרך להטיל שוב מגבלות. אני אעזור לכם בכל דרך, עזרנו לכם כלכלית, נעזור לכם בעוד אמצעים. תחזיקו מעמד, עוד כמה ימים תוכלו לפתוח ובעזרת השם נתגבר יחד על התחלואה ויחד על הקורונה.
43
46
5
730
נעזור לכם לשקם את העסקים שלכם. אתם חשובים לי, אני שומע אתכם, אני מבין אתכם. אני אתכם.
156
41
28
797
Replying to @netanyahu
לא יכול כבר לראות את הפרצוף הגועל נפש הזה משקר כל פעם
Replying to @netanyahu
רק טרמפ אומר לנו את האמת שאין צורך בסגרים ושהנגיף לא מסוכן. 0.0003% תמותה.
Replying to @netanyahu
חבריך הסוחרים???🤮🤮🤮 אין לך חברים ואין לך אלוהים !!! הרסת מדינה שלמה !!! לך לך לך
Replying to @netanyahu
חבריך הסוחרים???🤮🤮🤮 אין לך חברים ואין לך אלוהים !!! הרסת מדינה שלמה !!! לך לך לך עוף כבר
Replying to @netanyahu
אתה פשוט כישלון!
Replying to @netanyahu
חברי??? יש לך חברים מר שקרן.
Replying to @netanyahu
כשמאכילים אותך עם צמר גפן ..
Replying to @netanyahu
מתי חוז הסטאנדאפ וואלה אני אקנה כרטיס אתה מצחיק
GIF