לכל חבריי הסוחרים, אני יודע כמה קשה. אני מבקש מכם לשתף פעולה עוד כמה ימים. אנחנו התחייבנו לפתוח ביום ראשון הבא (8.11), אולי לפני אם התחלואה תרד, וזו הבעיה העיקרית - התחלואה מזנקת בכל העולם.

Oct 30, 2020 · 11:04 AM UTC

545
192
71
1,777
0
הצלחנו בכוחות משותפים להוריד אותה בישראל ואנחנו לא רוצים שהיא תעלה בחזרה ואז נצטרך להטיל שוב מגבלות. אני אעזור לכם בכל דרך, עזרנו לכם כלכלית, נעזור לכם בעוד אמצעים. תחזיקו מעמד, עוד כמה ימים תוכלו לפתוח ובעזרת השם נתגבר יחד על התחלואה ויחד על הקורונה.
43
46
5
730
נעזור לכם לשקם את העסקים שלכם. אתם חשובים לי, אני שומע אתכם, אני מבין אתכם. אני אתכם.
156
41
28
797
Replying to @netanyahu
נשמע כמו הקלטות של רשת הקשר במלחמת יום הכיפורים
Replying to @netanyahu
״עם הידיים תמחיש תחלואה עולה״.. שחקן ליגה ד׳
Replying to @netanyahu
נוכל שקרן
Replying to @netanyahu
לך לך לך לך ואל תחזור- חרטא בארטא מהלך
Replying to @netanyahu
תוכל בבקשה להסביר לפשוטי העם מה הרציונל בלפתוח בתי כנסת בזמן שחנויות נשארות סגורות?
Replying to @netanyahu
למה הישיבות פתוחות? אתה עוזר למי שמחזיק לך בביצים. פחדן. כשלון. לך
Replying to @netanyahu
מי חבר שלך? יא בן של אלף?
Replying to @netanyahu
אמינות של סוחר דגים באמירויות