לכל חבריי הסוחרים, אני יודע כמה קשה. אני מבקש מכם לשתף פעולה עוד כמה ימים. אנחנו התחייבנו לפתוח ביום ראשון הבא (8.11), אולי לפני אם התחלואה תרד, וזו הבעיה העיקרית - התחלואה מזנקת בכל העולם.

Oct 30, 2020 · 11:04 AM UTC

545
192
71
1,777
0
הצלחנו בכוחות משותפים להוריד אותה בישראל ואנחנו לא רוצים שהיא תעלה בחזרה ואז נצטרך להטיל שוב מגבלות. אני אעזור לכם בכל דרך, עזרנו לכם כלכלית, נעזור לכם בעוד אמצעים. תחזיקו מעמד, עוד כמה ימים תוכלו לפתוח ובעזרת השם נתגבר יחד על התחלואה ויחד על הקורונה.
43
46
5
730
נעזור לכם לשקם את העסקים שלכם. אתם חשובים לי, אני שומע אתכם, אני מבין אתכם. אני אתכם.
156
41
28
797
Replying to @netanyahu
למה בתי כנסת כן וחנויות לא? כשמוכח מהעולם שהפעילות במקומות תפילה יורת מסוכנת מאשר בחנויות?
3
Replying to @netanyahu
לסוחרים אין מה לדאוג, מאות מילארדים לתושבי ישראל בשנים הקרובות
2
Replying to @netanyahu
"חברי הסוחרים"?!... נשמע כמו שאחד מאוהדיך המוסתים אומר: "אני אדקור אותך, אחי..."
Replying to @AsafShafir
"אני אדקור אותך. אני אשבור לך את הפנים - אחי (/יקירי/אהובי)" אהבה זה דוקר...
1
1
Replying to @netanyahu
אתה נראה ממש חולה. ממש ממש.
1
Replying to @netanyahu
מה עם חבריך השותפים הטבעיים ששמים פס על ההנחיות? חבר שואל
1
Replying to @netanyahu
הצלחנו בכוחות משותפים = האזרחים השתתפו 100% הממשלה השתתפה 0%. מליון מובטלים, מאה אלפים עצמאים במשבר ולחברי הכנסת משכורת שתעלה בשנה הבאה. כוחות משותפים. רק יש כאלה שהשתתפו יותר ויש כאלה שחוגגים על קופת המדינה.
1
Replying to @netanyahu
אתה אולי יודע אבל לא מזיז לך שיט כי אנחנו בני ערובה של פבלו ביובי אסקובר ניתאי מושחתיהו גביריה המושחת שמנסה להנדס הכל כך שגם בתאריך המשפט הבא שלך יהיה סגר והכל יידחה.
1
Replying to @netanyahu
רה״מ, חבריי הסוחרים, זה פניה לחברים הסוחרים בצוללות ובמניות?
1
Replying to @netanyahu
קורבנות השלום עם סודן
1
Replying to @netanyahu
חייבים ללכת לפי המתווה. לא לעשות שגיאות כמו בסגר הראשון . הסגר הרך הנוכחי הביא תוצאות נפלאות ביחס למחיר של ימי עבודה. יש לשמור ולהקפיד, הפעם אסור לעשות טעויות עד החיסון בקרוב מאוד.
1