קיבלנו את ההחלטות הנכונות (והקשות!) והצלנו חיים רבים בזמן שמדינות אירופה בשיא של תחלואה. אנו חייבים להמשיך לשמור על ההנחיות ולפעול בזהירות, וביחד, כדי שנמשיך להצליח.

Oct 29, 2020 · 5:14 PM UTC

224
147
23
1,332
0
Replying to @netanyahu
תודה רבה 🌷 ❤️ 🇮🇱 💙
1
Replying to @netanyahu
עוכר ישראל
27
Replying to @netanyahu
קיבלנו,עשינו....היתה לך ברירה?! הטלת את הסגר הקשה והממושך אי פעם כי לא היו לך כלים מסיבות פוליטיות,למה לא הכנסת את צהל במרץ לתמונה? למה לא אימצת את תכנית הרמזור וסחבת זמן עד שהכלי לא היה אפקטיבי יותר?
1
1
Replying to @netanyahu
הקורונה ואתה משתלבים טוב ביחד רק לנו זה טרגדיה של שני מגיפות .
1
Replying to @netanyahu
החלטות היסטריות - אפס יכולת ניהול, הכל בשליפה, בתחמנות.... על כולם עוברת קורונה, רק שיש מדינות שיש בהם עבריין בראש המדינה, והם מתרסקות .
1
Replying to @netanyahu
אחוות כשלונות זה לא דבר חיובי. ריסקת לנו את הנשמה ואת החיים!!!
3
Replying to @netanyahu
איך אתה מת על עצמך מושחתיהו
Replying to @netanyahu
שקרן! קיבלת את ההחלטה הגרועה והקלה מתוך אינטרסים פוליטים - סגר כללי ומחמיר. הפתרון הנוראי שלך פתר את בעית התחלואה אך גרם לנזק כלכלי ונפשי לאנשים רבים. אתה לא מחובר, לך!
Replying to @netanyahu
הצלחה חלקית ביותר. תספר זאת להורים לילדים או לבעלי עסקים שקרסו כי הם סגורים כבר כמעט חודש
1