שלום עושים עם אויבים שהחליטו להפסיק להיות אויבים, לא עם אויבים שעושים שלום רק כדי לשפר עמדות בשביל לחסל את מדינת ישראל. ולא, אין דבר כזה ״קורבנות שלום״. יש ״קורבנות טרור״. נקודה.

Oct 29, 2020 · 12:39 PM UTC

340
265
63
2,397
0
Replying to @netanyahu
אתה משפר עמדות על חשבון מדינת ישראל, הכל כדי להמלט ממשפט. לך !
1
Replying to @netanyahu
ביבי המלך
Replying to @netanyahu
חתמת על חלוקה של מדינת ישראל מר שקרן. תפסיק לבלבל תביצים.
Replying to @netanyahu
אתה הפכת חצי עם ישראל לאויב של החצי השני, כך אחריות!
Replying to @netanyahu
כל הכבוד, בנג ' מין !
Replying to @netanyahu
כל מילה 👌
1
Replying to @netanyahu
ביבי, הסיוט של כולנו, אבל איזה אנגלית יש לך (לא משהו..) ואיל ערכים יש לך (ממש לא משהו...). מה כבר ביקשנו? פשוט לך (גם עזאזל לא משהו, אבל עדיף לך שם...)
1
Replying to @netanyahu
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️👏👏❤️
1