שלום עושים עם אויבים שהחליטו להפסיק להיות אויבים, לא עם אויבים שעושים שלום רק כדי לשפר עמדות בשביל לחסל את מדינת ישראל. ולא, אין דבר כזה ״קורבנות שלום״. יש ״קורבנות טרור״. נקודה.

Oct 29, 2020 · 12:39 PM UTC

340
265
63
2,396
0
Replying to @netanyahu
אין לך בושה?
תיראו מופתעים: בנימין נתניהו ובני גנץ ביקשו לדחות בעוד 60 ימים(!!!)את תגובתם לשאלה הפשוטה: למה אתם רומסים את החוק ולא מאשרים את קיזוז כספי הטרור? זה אומר שבשנת 2020 לא יעצור שקל אחד לטרור. למרות שיש חוק מפורש. זו יריקה בפרצוף של משפחות שכולות ונפגעי טרור. שיתביישו. פשוט שיתביישו.
2
Replying to @netanyahu
ספר את המשפט בסוף לבגין...
Replying to @netanyahu
המושג ״קורבנות השלום״ הוא מושג מלקסיקון הליכוד. ועדיין, מדובר במושג נכון, שהרי כל אלו שנרצחו בתקופת הסכמי השלום נרצחו ע״י הימין הלאומני-דתי הקיצוני הפלסטיני (חמאס, ג׳יהאד איסלמי וכו.) והימין המתנחלי (גולדשטיין ימ״ש וכו), שעשו שת״פ במטרה לטרפד את ההסכמים. youtube.com/oe6aSsFmgwY
1
Replying to @netanyahu
מה, היו ארונות קבורה בתהלוכה ונאומים מאיזו מרפסת? ותמונות שלכם עם כאפיה ומדי אס אס? ואמרו עליכם ששכחתם מה זה להיות יהודים ושאתם בוגדים? כזו הסתה לרצח? (חבר שואל)- לכאורה ורק להבין
1
Replying to @netanyahu
ביבי, מיום ליום אנו יותר ויותר בטוחים שאתה בושה כראש ממשלה למדינת ישראל ועם ישראל.
1
Replying to @netanyahu
כמה נמוך
1
Replying to @netanyahu
הם לא היו אוייבים. הם לא קיימו יחסים דיפלומטיים. אף פעם לא הייתה מלחמה איתם.
Replying to @netanyahu
בגאולה האמיתית והשלימה, יביאו אומות העולם לעם ישראל גם את שלושת הארצות, קיני, קניזי וקדמוני (השוכנות באזור ירדן) מרצונם הטוב, ומתוך שלום. (מדברי הרבי מלך המשיח שליט"א, פרשת לך לך תשנ"ב, סעיף ו)
1