שלום עושים עם אויבים שהחליטו להפסיק להיות אויבים, לא עם אויבים שעושים שלום רק כדי לשפר עמדות בשביל לחסל את מדינת ישראל. ולא, אין דבר כזה ״קורבנות שלום״. יש ״קורבנות טרור״. נקודה.

Oct 29, 2020 · 12:39 PM UTC

340
265
63
2,397
0
Replying to @netanyahu
יישר כוח !! מילים כדורבנות, כל האמת בפרצוף, בלי להתנצל , בלי להיות פופוליסט, בלי לנסות למצוא חן.... שלום מתוך עצמה !
6
Replying to @netanyahu
אין קורבנות שלום למה נזכרתם עד עכשיו להגיד את זה ונתתם לחלאות לפמפם לנו את המושג המרושע הזה שנה אחרי שנה?
7
Replying to @netanyahu
מיום ליום אנחנו לומדים כמה אתה אפס. פשוט אפס. וכך תזכור אותך ההיסטוריה. בתור וואחד אפס ומושחת
4
Replying to @netanyahu
שֹׁחַד, מִרְמָה, הֲפָרַת אֱמוּנִים לֵךְ.
2
1
20
Replying to @netanyahu
כל מילה שלו מבורכת ואמיתית
3
Replying to @netanyahu
נאום ענק אדוני ראש הממשלה. גאווה
34
Replying to @netanyahu
נתניהו: אני זוכר איך רבין הסית נגדי. זה היה נורא.
1
5