Replying to @netanyahu
דרוקר, דבר איתו רגע
יעקב נגל היום במאמר תגובה ב"הארץ" כותב כך: "דרוקר טוען, שבראיון (לרינה מצליח ב"פגוש את העיתונות" 21.11.16) הודיתי שהיה רצון להגדיל את הסד"כ. לא נכון. התוכנית מבהירה, שבכל שלב לא יהיו יותר משש צוללות בו בזמן, ולא פחות מחמש. כל אמירה אחרת היא שקרית. אז הנה הציטוט המדויק: "באוגוסט
Replying to @netanyahu
או , סוף סוף אתה קורא את הארץ, אולי תלמד משהו.
Replying to @netanyahu
תתפטר כבר איש מאוס
Replying to @netanyahu
דייייייי! לך הבייתה תנוח ותאפשר לנו לרפא לאט לאט את כל הכאבים שאתה גרמת לנו, לאחות ולרפא את כל השריטות והפצעים שיצרת בנו בעם. תן לנו את האפשרות לא לדבר עליך, מה עשית או לא עשית. תן לנו להחלים ולהפוך לעם מאוחד ונורמלי. די ! לך!
Replying to @netanyahu
נוכלים ופושעים מקומם בכלא . מקווה שבית המשפט יעשה משפט הוגן ותסיים את חייך במעשיהו (עד 120 )
Replying to @netanyahu
ברור, ואתה אומר זאת באובייקטיבייות נכון?
Replying to @netanyahu
This one (Video says : The M ideology u can r@pe kids,kilI a person, commit adultly,sell drugs as long as you pray 5 times a day If you commit no sin but don’t pray then you’re guilty in eyes of alla R@ping kids is justified) nitter.vloup.ch/BrettEverest/sta…
Replying to @netanyahu
אתם יודעים למה השחיתות חודרת?
Replying to @netanyahu
שקרן מבטן ומלידה
Replying to @netanyahu
דרקר אין צוללות צללו קישטה הבייתה