אמשיך לעבוד מסביב לשעון למען המדינה שלנו, להביא חיסונים מהעולם ולקבל את ההחלטות הנכונות להצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל 🇮🇱
זו לא הייתה סיבה לגאווה גדולה מידי אבל אפשר לומר שראש הממשלה נתניהו צדק בזמן שאנחנו יוצאים מהסגר השני כל מדינות אירופה נכנסות אליו, ובענק קל להאשים ולהתלונן אבל במרחב תמרון הצר נתניהו עשה נכון

Oct 28, 2020 · 7:34 PM UTC

255
147
21
1,736
Replying to @netanyahu
שקרן נוכל נאשם בפלילים שאנו יוכל לקבוע לנו פה כלום.לך הביתה .
Replying to @netanyahu
End Nigeria Now to save lives.
Replying to @netanyahu
נוכל מושחת.
Replying to @netanyahu
אתמול דיברתי עם קולגה באירלנד כן הם נכנסים לסגר רמה 5 שז אומר מסעדות פאבים בתי קפה וחנויות לא חיוניות סגורות כל היתר פתוח. בעלי העסקים מקבלים 350 יורו לשבוע ,פטור מארנונה ועוד ... וזה נכון לכל המגזרים
Replying to @netanyahu
סבאל'ה, אתה משקר לכולם, מי שלא עיוור רואה הכל:
ניתוח הנתונים מראה שקצב ההדבקה, מספר החולים הקשים, המונשמים, והמתים כיום - גבוהים פי כמה מבכל נקודת זמן בגל הראשון. בנוסף, הזינוק החד בתחלואה התרחש ביולי - חודשיים אחרי פתיחת חנויות ובתי ספר - וספק אם נגרם בגללה. @GoldsteinTani עם הנתונים והסברי המומחים zman.co.il/163193/
3
Replying to @netanyahu
עוד פעם "תודה מוטקה" ? לך !
Replying to @netanyahu
לא נשכח ולא נסלח לך! נרדוף אותך עד שתגיע לאגף 10 במעשיהו!
0
Replying to @netanyahu
מתקשרים שוב מכל העולם??
Replying to @netanyahu
הציהור איבד אמון בך. מבין שאתה עובד עליו.
1