אמשיך לעבוד מסביב לשעון למען המדינה שלנו, להביא חיסונים מהעולם ולקבל את ההחלטות הנכונות להצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל 🇮🇱
זו לא הייתה סיבה לגאווה גדולה מידי אבל אפשר לומר שראש הממשלה נתניהו צדק בזמן שאנחנו יוצאים מהסגר השני כל מדינות אירופה נכנסות אליו, ובענק קל להאשים ולהתלונן אבל במרחב תמרון הצר נתניהו עשה נכון

Oct 28, 2020 · 7:34 PM UTC

255
147
21
1,735
Replying to @netanyahu
עם ישראל מאמין בך תמשיך לעבוד חזק,גם את החיסונים תביא לעם ישראל.
1
Replying to @netanyahu
לפמפם כל יום את זה שכל העולם ניכנס לסגר זה בסדר, אפשר פעם, פעמיים, עדיין הניהול, הברדק, החוסר מתווה, הפיצוי, המענק, הרמזור הכל כישלון!! אז תתקדמו עם הסיסמה הזו של ״כל העולם״
Replying to @netanyahu
תנוח, בבקשה ממך. עשית מספיק.
Replying to @netanyahu
כמה שאתה מנותק! יש עולם מחוץ לרשתות החברתיות, שם המצב עגום וקשה: אנשים חולים ומתים, מאבדים את העבודה שלהם, עסקים נסגרים, בתי החולים במצוקה. אבל אתה תהדהד פוסט שיקרי, שכן הסגר באירופה שונה מהסגר שכפית עלינו.
Replying to @netanyahu
הבעיה היא שהסגר לא היה על כל המדינה. רק על איפה שנוח לשלוט
1
Replying to @netanyahu
מילים מילים מילים
Replying to @netanyahu
לך לעזזל לעזזל מושחת.
1
Replying to @netanyahu
שני גנבי דעת! הסגרים שונים בתכלית, יש לימודים ויש תעסוקה שני קרנפים
Replying to @netanyahu
לפני 25 שנה יצאת אל המרפסת ומאז המדינה קורסת!
Replying to @netanyahu
תודה רבה לך אדוני רוה״מ הטוב ביותר והראוי ביותר שאוהבים ביותר ביכלל
1