אמשיך לעבוד מסביב לשעון למען המדינה שלנו, להביא חיסונים מהעולם ולקבל את ההחלטות הנכונות להצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל 🇮🇱
זו לא הייתה סיבה לגאווה גדולה מידי אבל אפשר לומר שראש הממשלה נתניהו צדק בזמן שאנחנו יוצאים מהסגר השני כל מדינות אירופה נכנסות אליו, ובענק קל להאשים ולהתלונן אבל במרחב תמרון הצר נתניהו עשה נכון

Oct 28, 2020 · 7:34 PM UTC

255
147
21
1,735
Replying to @netanyahu
אתה לא עושה כלום רק לעצמך משפחתך ולטייקונים חברים שלך
Replying to @netanyahu
יאללה לך כבר, לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך
Replying to @netanyahu
ניהול כזה כושל עוד לא היה כאן. ניהול שלא נותנים למומחים לנהל את המגיפה הוא ניהול כושל. אם ככה היו מנהלים מלחמות לעולם לא היינו מנצחים הנאשם כל פעם שולח איזה מלכך פינכא אחר כדי להפיץ דברי חנופה אליו. נראה שהנאשם מתכנן אך ורק איך הסגר הבא יפול על מועד המשפט שלו כדי לברוח @gantzbe
Replying to @netanyahu
מה זה שהנאשם החליט על כיתות א וב? מה פתאום הנאשם מחליט לבד? ממתי הנאשם מומחה במגיפה? הנאשם מחריב את ישראל. חנאשם יש רק שיקולי בריחה מהכלא. הנאשם מייד לנבצרות @AvihaiMandelbli @gantzbe @AviNissenkorn @Izhars7 @Israel_katz
Replying to @netanyahu
נראה שהנאשם שלח הבוקר לגחצ עוד מלחך פינכא בדמות אבי ברקוביץ כדי לפמפם את השקרים של הנאשם
Replying to @netanyahu
תמשיך לעבוד כדי לשמור על הכיסא שלך ועל נתיב ההמלטות מהמשפט...
Replying to @netanyahu
מלך ישראל
2