אמשיך לעבוד מסביב לשעון למען המדינה שלנו, להביא חיסונים מהעולם ולקבל את ההחלטות הנכונות להצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל 🇮🇱
זו לא הייתה סיבה לגאווה גדולה מידי אבל אפשר לומר שראש הממשלה נתניהו צדק בזמן שאנחנו יוצאים מהסגר השני כל מדינות אירופה נכנסות אליו, ובענק קל להאשים ולהתלונן אבל במרחב תמרון הצר נתניהו עשה נכון

Oct 28, 2020 · 7:34 PM UTC

255
147
21
1,735
Replying to @netanyahu
ביבי צייץ לנו את בן כספית מדובאי!!😉
Replying to @netanyahu
אם אתה מפחד מהמלחמה עם עזה והטילים עם עזה. זה בקשר עם המתווכים לעצור את המתיחות עם עזה איך תתקוף את לבנון? אם נכשלת מספר פעמים עם עזה ולא תוכל לפתוח במלחמה נגד עזה. איך תתקוף את לבנון? אה, בנימין נתניהו, אתה לא מסוגל לתקוף את עזה ולהגן על ערי ישראל ופוחד מעזה?
Replying to @netanyahu
לך כבר
Replying to @netanyahu
סומכים עליך אדוני ראש הממשלה 🇮🇱❤️
Replying to @netanyahu
חחחחחחח להביא חיסונים....... שקרן.
Replying to @netanyahu
דייג פשוט יחצן מהסוג הלא משובח. בושה לנו
Replying to @netanyahu
אתה אלוף העולם ואתה שלי !!!!
Replying to @netanyahu
רק ביביסט מאמין לך ועוד מעט תאכיל אותם כרגיל שנכנסו ראשונים לסגר השלישי . אתה באטרף כי בסקרים הפנימיים אתה מבין שרק 25 מנדטים יש לך של הגרעין הקשה ולא חכם שיצביעו לך . הרבה יעברו לימינה כי הם מבינים שאתה בלוף.
Replying to @netanyahu
לכל המתלוננים והמתלהמים והשוללים והמרירים האם יש לכם הצעה ופתרונות לחסל את הנגיף ולהיתמודד נגדו? בכל העולם מנסים כל הכבוד לאומץ אדוני ראש הממשלה חזק חזק ונתחזק!!!
1