אמשיך לעבוד מסביב לשעון למען המדינה שלנו, להביא חיסונים מהעולם ולקבל את ההחלטות הנכונות להצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל 🇮🇱
זו לא הייתה סיבה לגאווה גדולה מידי אבל אפשר לומר שראש הממשלה נתניהו צדק בזמן שאנחנו יוצאים מהסגר השני כל מדינות אירופה נכנסות אליו, ובענק קל להאשים ולהתלונן אבל במרחב תמרון הצר נתניהו עשה נכון

Oct 28, 2020 · 7:34 PM UTC

255
147
21
1,735
Replying to @netanyahu
ביידן דואג לבטחון ישראל יותר מביבי. בראיון עם אנתוני בלינקן, יועצו הבכיר של ג'ו ביידן למדיניות החוץ: "אם יבחר ביידן, נבחן מחדש את עסקת מכירת מטוסי F 35 לאמירויות" ביידן צפוי לדבוק בעמדת ממשל אובמה משנת 2015 לפיה ישראל היא המדינה היחידה במזרח התיכון שרשאית לרכוש אף-35 @netanyahu
Replying to @netanyahu
שוחד מרמה והפרת אמונים
Replying to @netanyahu
כל הזמן מתפאר שאתה ''עובד מסביב לשעון''. שקרן! כל ראש ממשלה בעולם עובד מסביב לשעון. אתה עובד רק בשביל עצמך, בשביל השררה וליקוקי התחת שאתה אוהב לקבל.
Replying to @netanyahu
שקרן הביתה
Replying to @netanyahu
לאאאאאאא בבקשה די
Replying to @netanyahu
אתה מתכוון עד ינואר.... שאז חלק ניכר מהשעון יוקדש לדיונים במחוזי ...
Replying to @netanyahu
שקרן
Replying to @netanyahu
סגר מביא לדיכאון, מביא לעלייה באלימות נגד נשים בבית, מביא למשבר כלכלי ענק, אנשים שצריכים ללכת לבתי החולים מפחדים וכתוצאה מכך באים, בני הנוער והילדים שכל כך התלוננתם שכל היום במסכים שלחתם אותם ללמוד דרך הזום ולהיות שבע שעות במסך בנוסף למה שהם כבר היו, אבל היי העיקר שירדו החולים
Replying to @netanyahu
Eta khaza waghayam
Replying to @netanyahu
אל תעבוד. לך למשפט. תצא זכאי תחזור לעבוד.