אמשיך לעבוד מסביב לשעון למען המדינה שלנו, להביא חיסונים מהעולם ולקבל את ההחלטות הנכונות להצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל 🇮🇱
זו לא הייתה סיבה לגאווה גדולה מידי
אבל אפשר לומר שראש הממשלה נתניהו צדק
בזמן שאנחנו יוצאים מהסגר השני
כל מדינות אירופה נכנסות אליו, ובענק
קל להאשים ולהתלונן
אבל במרחב תמרון הצר
נתניהו עשה נכון
Oct 28, 2020 · 7:34 PM UTC
255
147
21
1,735











