אמשיך לעבוד מסביב לשעון למען המדינה שלנו, להביא חיסונים מהעולם ולקבל את ההחלטות הנכונות להצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל 🇮🇱
זו לא הייתה סיבה לגאווה גדולה מידי אבל אפשר לומר שראש הממשלה נתניהו צדק בזמן שאנחנו יוצאים מהסגר השני כל מדינות אירופה נכנסות אליו, ובענק קל להאשים ולהתלונן אבל במרחב תמרון הצר נתניהו עשה נכון

Oct 28, 2020 · 7:34 PM UTC

255
147
21
1,736
Replying to @netanyahu
כולל מדיניות דיפרנציאלית ?
Replying to @netanyahu
מארגן לו הנוכל בוטים או עכוזנים שיתייצו וממהר להדהד עם ההדרה עצמית?
1
Replying to @netanyahu
אדוני ראש הממשלה תדאג לשכירים המובטלים החדשים תגדיל את סכומי האבטלה אדם שהשתכר 10000 שקל יקבל אבטלה של 6500 זה נראה לך הגיוני לכל בעלי העסקים יש לובי בטלויזיה ושומעים אותם בכל מקום
Replying to @netanyahu
מה מוטק'ה היה אומר? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 איזה פח של אשפה שאתה
3
Replying to @netanyahu
מאפייה של פיתות לא תצליח לנהל! 9000 נדבקים ביום מהמחדלים שלך והקומבינות עם הדתיים - זה מה שחייב אותנו לסגר שני. על פי הטמטום בדיונים שלכם - הסגר השלישי בדרך.
2
Replying to @netanyahu
לך תצבע שיערות ותתאפר, ליותר מזה לא מצפים ממך.