אמשיך לעבוד מסביב לשעון למען המדינה שלנו, להביא חיסונים מהעולם ולקבל את ההחלטות הנכונות להצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל 🇮🇱
זו לא הייתה סיבה לגאווה גדולה מידי אבל אפשר לומר שראש הממשלה נתניהו צדק בזמן שאנחנו יוצאים מהסגר השני כל מדינות אירופה נכנסות אליו, ובענק קל להאשים ולהתלונן אבל במרחב תמרון הצר נתניהו עשה נכון

Oct 28, 2020 · 7:34 PM UTC

255
147
21
1,735
Replying to @netanyahu
לכלא אבא
1
Replying to @netanyahu
אדוני ראש הממשלה היקר המשך בתפקידך ההיסטורי למען העם והמדינה.אתה כבר רשום בדברי ימי ישראל כאחד מגדולי ישראל בכל הדורות.המשך במשימתכם למען העם והמדינה,למרות שיש מיעוט לא קטן המנסה לשים מקלות בגלגלים,המשך בכל הכישרון והנסיון לעוד שנים רבות .תודה על פעלך החשוב למען ארצינו ועמינו
Replying to @netanyahu
המחיר שנאנחנו משלמים על הרצונות שלך לא משתלם לחלוטין ההינו בכסף הזה מקמים עוד מדינה .הרמז שאתה לא רצוי כמנהיג ולא בכלל,ניתן לכה בשנת 2015
1
Replying to @netanyahu
אם אצלך כישלון מן החמורים שהיו למדינה מי אז הקמתה, זה ניצחון , המדינה שלנו נמצאת בפשתת רגל מעל מיליון מובטלים גירעון שגם הנינים שלנו ישלמו מדינה מפורקת לחלוטין .וכול זה על מנת לחלץ את נתניהו מהדין. המחיר שהמדינה והאזרחים משלמים , גרמו להפגנות בליתי פוסקות של מאות אלפי אזרחים .
1
Replying to @netanyahu
עבודה אצלך זה לחסל אותנו כמו צורר . יותר טוב תלך הביתה עד עכשיו מתו בגלל הכישלון שלך בניהול הקורונה 2400 אזרחים. ידכה עוד נטויה . לך הביתה היום. מסיט גזען שקרן עם תיקים פלילים לא יוכל לקבוע פה כלום.
2
Replying to @netanyahu
זאת השיטה החדשה? לצטט כל אחד שאומר משהו שמחמיא לך? כולל פרופילים שקוראים לעצמם מוטק׳ה ואתה אפילו לא יודע מי הם?
Replying to @YakiAdamker
בשורת התחתונה - כמה מתו ... ישראל במקום ה-183 מבין 217 מדינות ברמת התמותה למליון איש. ב-80% מהמדינות מתו פחות בקורונה!
5
Replying to @netanyahu
מאות מליארדים הבטחת shkifut.info/2020/10/chevron…
1