אמשיך לעבוד מסביב לשעון למען המדינה שלנו, להביא חיסונים מהעולם ולקבל את ההחלטות הנכונות להצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל 🇮🇱
זו לא הייתה סיבה לגאווה גדולה מידי אבל אפשר לומר שראש הממשלה נתניהו צדק בזמן שאנחנו יוצאים מהסגר השני כל מדינות אירופה נכנסות אליו, ובענק קל להאשים ולהתלונן אבל במרחב תמרון הצר נתניהו עשה נכון

Oct 28, 2020 · 7:34 PM UTC

255
147
21
1,735
Replying to @netanyahu
יש סגר ויש סגר, אל תחשוב שכולם מטומטמים-
Replying to @netanyahu
אני מרגיש ביטחון כדנתניהו על ההגה. לא לצאת מהסגר בחיפזון כנגד כל השרים וכנגד דרישות העם. זו החלטה אמיצה ביותר והשיקולים נטו לטובת העם
Replying to @netanyahu
אני עדיין לא מבין איך אתה חושב שלהיות המדינה הראשונה שמגיעה לאסון שכזה זה ניצחון?
Replying to @netanyahu
על ראשך!
Replying to @netanyahu
נו באמת......
Replying to @netanyahu
נתניהו, ראש הממשלה, מצייץ צומי שקיבל מעיתונאי חרדי???
Replying to @netanyahu
להצביע על עצים שנופלים בגלל רוח במדינות אחרות זה לא קנה מידה להאם במדינת ישראל פעלו נכון לייצב את העצים ולוודא שאצלנו הם לא יפלו ואם כבר נפלו אז איך לטפל במפגע הבטיחותי. הטיפול בקורונה כשל בפעם הראשונה ועכשיו כושל עוד יותר כי לא למדת מהטעויות של הפעם הקודמת והנזקים מצטברים.
Replying to @netanyahu
אל תזניח את המשפט. האם הפקרת את הטיפול בו? קורונה קורונה, לא יותר חשובה מהמשפט. מדינה מדינה, לא יותר חשובה מהמשפט. בסוף תשוחח עם אולמרט וקצב על החוויות.