הגעתי היום לפגוש את הלוחמים והמפקדים שלנו בתרגיל ענק של צה״ל בצפון. שיפור עצום ביכולות ההתקפה של צה״ל. המסר ברור: מי שיתקוף אותנו יפגוש עוצמת אש ואגרוף פלדה שישמיד כל אויב. (צילום: עמוס בן גרשום, לע״מ)

Oct 28, 2020 · 4:13 PM UTC

178
144
26
1,711
Replying to @netanyahu
אחלה צהל 10/10 בחיים לא הייתי עושה שוב
Replying to @netanyahu
אחי, כמה על הטנק?
Replying to @netanyahu
ביקור מסוג אחר
יום בחייו של אבי חיון, מתנדב בארגון "איחוד הצלה". ציטוט: "יום ראשון 25.10.20, השעה כרגע חצות ועשרים דקות, אני מקבל קריאה למכשיר הקשר של איחוד הצלה על התייבשות במרחק שני רחובות ממני. תוך פחות משתי דקות הייתי בכתובת.
Replying to @netanyahu
שכחת לטנף על מנדלבליט
1
3
Replying to @netanyahu
בנימין אתה יודע מי תמונת הפרופיל שלי ?? השהיד (ג'יהאד מוגניה) הוא הצעיר בן 24 שצבא ישראל החזק לא העז להילחם ... והרג את אותו ואת אביו בפחדנות ... כי אתה מפחד מהם
Replying to @netanyahu
פסיכופט
Replying to @netanyahu
אם אתה מפחד מהמלחמה עם עזה והטילים עם עזה. זה בקשר עם המתווכים לעצור את המתיחות עם עזה איך תתקוף את לבנון? אם נכשלת מספר פעמים עם עזה, אתה יכול גם להתחיל מלחמה נגד עזה. איך תתקוף את לבנון? אה, בנימין נתניהו, אתה לא מסוגל לתקוף את עזה ולהגן על ערי ישראל ופוחד מעזה?