אנחנו עושים שלום תמורת שלום, מחזקים את ישראל, מקבלים את ההחלטות הנכונות שהורידו את רמת התחלואה אצלנו בזמן שרוב מדינות אירופה חוות תחלואה גבוהה מאוד בעיצומו של גל שני קטלני של הקורונה.

Oct 28, 2020 · 12:52 PM UTC

190
139
24
1,204
0
אנחנו נמשיך לפעול באחריות, אנחנו נמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי להציל את חייהם של אזרחי ישראל וכדי לשמור על בריאותם.
39
33
3
494
Replying to @netanyahu
אם אתה מפחד מהמלחמה עם עזה והטילים עם עזה. זה בקשר עם המתווכים לעצור את המתיחות עם עזה איך תתקוף את לבנון? אם נכשלת מספר פעמים עם עזה, אתה יכול גם להתחיל מלחמה נגד עזה. איך תתקוף את לבנון? אה, בנימין נתניהו, אתה לא מסוגל לתקוף את עזה ולהגן על ערי ישראל ופוחד מעזה?
Replying to @netanyahu
מתי נזכה לא לראותך יותר? נמאסת עם הדמגוגיה הזולה לאנשיי שכונות, יש עוד חצי עם כאן, שלא מטומטם כמו תומכיך, פתטי עלוב גיבור חייל,אשף כלכלי, מר ביטחון כולך בלון
1
4
Replying to @netanyahu
מי מאמין לך? כישלון!!!! אתה ייצור שכולו כישלון! נמאסת!
عجبا يا محمد سعود ماريت يتابعه إلا إسرائيلي متاكدين انه سعودي؟ !!!!
Replying to @netanyahu
אני מקווה שביקורכם בקרוב, וביקורכם הוא כבוד עבורנו
Replying to @netanyahu
הדיווחים על התפרצות הגל השני באירופה מהווים תעודת כבוד ותעודת עניות: תעודת כבוד - לרה"מ נתניהו שהתעלה על הפופוליזם ובחר את ההחלטות הקשות אך הנכונות והמוצלחות! תעודת עניות - לחברי האופוזיציה שנשארו בפוזיציה הצרה, המשיכו בפופוליזם והפריעו לרה"מ בעבודה למען אזרחי ומדינת ישראל!
Replying to @netanyahu
Comment vaincre une épidémie. Naftul Bennett Dans son livre, l'ancien ministre de la Défense Naftul Bennett propose ce plan. La première étape du plan est le marteau. Le plan de Naftul repose sur le passé, soucieux du présent et plein d'espoir pour l'avenir. VIVE LA FRANCE