אנחנו עושים שלום תמורת שלום, מחזקים את ישראל, מקבלים את ההחלטות הנכונות שהורידו את רמת התחלואה אצלנו בזמן שרוב מדינות אירופה חוות תחלואה גבוהה מאוד בעיצומו של גל שני קטלני של הקורונה.

Oct 28, 2020 · 12:52 PM UTC

190
139
24
1,204
0
אנחנו נמשיך לפעול באחריות, אנחנו נמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי להציל את חייהם של אזרחי ישראל וכדי לשמור על בריאותם.
39
33
3
494
Replying to @netanyahu
ואיפה אתם עושים את הסגר השלישי?
Replying to @netanyahu
לך הבייתה כבר שקרן נמאסת לגמרי
16
Replying to @netanyahu
היינו צריכים להיות כמו ניו-זילנד וקפריסין עם - 25 מתים כל אחת! במקום זה יש לנו סגר שני ואלפי מתים! אתה ראש ממשלה צ'יקמוק לחיץ שלא היה יודע לנהל מאפיית פיתות.
7
Replying to @netanyahu
בעשור האחרון התגלו מעל 2000 גויות של קשישים ונכים ערירים במצב ריקבון מתקדם/שלד. 140+ מתחילת השנה.
יום בחייו של אבי חיון, מתנדב בארגון "איחוד הצלה". ציטוט: "יום ראשון 25.10.20, השעה כרגע חצות ועשרים דקות, אני מקבל קריאה למכשיר הקשר של איחוד הצלה על התייבשות במרחק שני רחובות ממני. תוך פחות משתי דקות הייתי בכתובת.
1
Replying to @netanyahu
איתך! אל תכנע ללחצים!
Replying to @netanyahu
אם זה שלום תמורת שלום אז למה חמקנים ? למה ביטול סיפוח הבקעה ? הפסקת בנייה ביו"ש ? שתי מדינות לשני עמים ? מזרח תיכון חדש או שמא מלאך חבלה שמסיט את עיני הציבור משלל הפרשיות שמיוחסות לך .
2
Replying to @netanyahu
לך לעזאזל