אנחנו עושים שלום תמורת שלום, מחזקים את ישראל, מקבלים את ההחלטות הנכונות שהורידו את רמת התחלואה אצלנו בזמן שרוב מדינות אירופה חוות תחלואה גבוהה מאוד בעיצומו של גל שני קטלני של הקורונה.

Oct 28, 2020 · 12:52 PM UTC

190
139
24
1,204
0
אנחנו נמשיך לפעול באחריות, אנחנו נמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי להציל את חייהם של אזרחי ישראל וכדי לשמור על בריאותם.
39
33
3
494
Replying to @netanyahu
אפשר גם שלום תמורת שלום? שמעתי יש בזה נשק.
2
5
Replying to @netanyahu
לך כבר. לך.
4
Replying to @netanyahu
צא, דיבוק, צא.
3
Replying to @netanyahu
תגיד אתה מאוד שמח מהקורונה באירופה,נכון?
2
Replying to @netanyahu
ב2 לנובמבר 1917, ניתנה הצהרת בלפור להקמת בית לאומי לעם היהודי בארץ ישראל ב-4 לנובמבר 1995, נרצח ראש ממשלת ישראל, רבין, לאחר שניסה לעשות שלום עם אויבינו בכדי להציל את העם היהודי בישראל וב-3 לנובמבר 2020 ייבחר נשיא חדש בארה״ב, שיעזור להציל את העם היהודי מפני נתניהו
Replying to @netanyahu
הערבים בונים לנו "מלכודת דבש". הם עשירים מאיתנו ומזרזים עצמם לנגוס בכלכלה שלנו מה שהופך אותנו תלויים בהם. גם אצל הפלסטינים תתחלף בסוף ההנהגה ואז מה נעשה לגבי ירושלים?? ניתן להם את אבו גוש? הנגיסות הכלכליות ובריתות הנשק כביכול נגד איראן יהפכו נגדנו ללחץ דיפלומטי, ביטחוני וכלכלי.
Replying to @netanyahu
לך לך לך לך לך לך לך
1