תודה שמעון! אמשיך לעבוד מסביב לשעון למען המדינה שלנו, להביא חיסונים מהעולם ולקבל את ההחלטות הנכונות להצלת חייהם של אזרחי ישראל 🇮🇱
בצרפת, צ׳כיה, פולין, גרמניה. כמעט בכל אירופה מאבדים שליטה על הקורונה. גל שני עם מאות אלפי נדבקים. ובישראל התחלואה יורדת כי נתניהו בשיקול דעת ובלי פופוליזם עשה את מה שצריך לעשות. וכל זה בזמן שאחרים מפגינים ומוחים נגדו. כבוד

Oct 27, 2020 · 7:24 PM UTC

274
139
20
1,796
Replying to @netanyahu
You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time. We trust that you'll keep trying.
Replying to @netanyahu
שני כלומניקים שמרימים אחד לשני...
Replying to @netanyahu
חזק ואמץ ראש הממשלה.
1
Replying to @netanyahu
אני ואני ואני המנובז שלך, ואנחנו כשיש כישלונות. הם כשיש כישלונות ענקיים. תתפטר נוכל כלום לא ישנה את דעתנו. למה בני הדודים שלך מייצגים בכל חור? למה הם מרוויחים הון בגלל קרבתם אליך?
2
10
Replying to @netanyahu
כן .תמשיך לעבוד על אזרחי ישראל מסביב לשעון . מנותק חזיר שכמוך . חצי מהעם לא סובל אותך וחושב שאתה מושחת. החצי השני שונא את החצי הראשון שחושב שאתה מושחת , עם גיבויי והסתה ממך . מייחל ליום שתתפגר. או תתפטר . אישית, אני מעדיף שתתפגר , אך רחוק , שלא תסריח את האזור. הסרחתה מספיק!
1
Replying to @netanyahu
השלב הבא: תודה שולה מהבולה
10
Replying to @netanyahu
שוב אתה מרטווט את עצמך?
4