תודה שמעון! אמשיך לעבוד מסביב לשעון למען המדינה שלנו, להביא חיסונים מהעולם ולקבל את ההחלטות הנכונות להצלת חייהם של אזרחי ישראל 🇮🇱
בצרפת, צ׳כיה, פולין, גרמניה. כמעט בכל אירופה מאבדים שליטה על הקורונה. גל שני עם מאות אלפי נדבקים. ובישראל התחלואה יורדת כי נתניהו בשיקול דעת ובלי פופוליזם עשה את מה שצריך לעשות. וכל זה בזמן שאחרים מפגינים ומוחים נגדו. כבוד

Oct 27, 2020 · 7:24 PM UTC

274
139
20
1,796
Replying to @netanyahu
ישראל מקום ראשון בעולם המערבי בהדבקה , רק מתחילים לצאת מהסגר השני , חכה קצת לפני שאתה מרים לעצמך. ניפגש בסגר השלישי.
Replying to @netanyahu
עוד פעם אמשיך .למה לא נמשיך?
Replying to @netanyahu
נגמרו הבלוגרים הסעודים שאפשר לדרוש בשלומם?
Replying to @netanyahu
אוהבים אותך אנחנו רגועים
Replying to @netanyahu
תודה שמעון שליקקת לי מלא. אני עוד 39 יום שומע את שמי בבית המשפט המחוזי ומתחיל המשפט. יאלללללללה לך כבר!!!!!!!!
Replying to @netanyahu
מסתבר שגם את מר נוכליהו מבין משהו בתורת הליקוק .רקלין מלקק ואתה משיב לו בליקוק משלך.
Replying to @netanyahu
קחו חדר. בחייאת.
Replying to @netanyahu
הוא שכח את בלגיה😰