תודה שמעון! אמשיך לעבוד מסביב לשעון למען המדינה שלנו, להביא חיסונים מהעולם ולקבל את ההחלטות הנכונות להצלת חייהם של אזרחי ישראל 🇮🇱
בצרפת, צ׳כיה, פולין, גרמניה. כמעט בכל אירופה מאבדים שליטה על הקורונה. גל שני עם מאות אלפי נדבקים. ובישראל התחלואה יורדת כי נתניהו בשיקול דעת ובלי פופוליזם עשה את מה שצריך לעשות. וכל זה בזמן שאחרים מפגינים ומוחים נגדו. כבוד

Oct 27, 2020 · 7:24 PM UTC

274
139
20
1,796
Replying to @netanyahu
כל הכבוד לראש הממשלה שלנו שמחזיק ביד רמה את קבינט הקורונה. ה' ייתן לך כוח שתמשיך במעשיך הטובים והרבים.
Replying to @netanyahu
אדוני ראש הממשלה יש עוד כמה אזרחים שחושבים שאתה עושה עבודה מדהימה..למשל אני😉😉😘😘😘😘
1
Replying to @netanyahu
ובניו זילנד ודרום קוריאה עדיף מתוצאות הביבי ... פי 900. כל אחד והסטנדרטים ..העלוביםם (מחל מלקקי עדר ביבי), שלו.
Replying to @netanyahu
ביבי י'מלך. איך גרמת לכל השמלאנים לעוף מהארץ לדובאי.
1
Replying to @netanyahu
אתה ממש אוהב את שמעון ריקלין
1
Replying to @netanyahu
אנחנו סומכים רק עליך! תמשיך לדאוג לנו ❤
2
Replying to @netanyahu
אתה מתכוון....צוחק עלינו מסביב לשעון