תודה שמעון! אמשיך לעבוד מסביב לשעון למען המדינה שלנו, להביא חיסונים מהעולם ולקבל את ההחלטות הנכונות להצלת חייהם של אזרחי ישראל 🇮🇱
בצרפת, צ׳כיה, פולין, גרמניה. כמעט בכל אירופה מאבדים שליטה על הקורונה. גל שני עם מאות אלפי נדבקים. ובישראל התחלואה יורדת כי נתניהו בשיקול דעת ובלי פופוליזם עשה את מה שצריך לעשות. וכל זה בזמן שאחרים מפגינים ומוחים נגדו. כבוד

Oct 27, 2020 · 7:24 PM UTC

274
139
20
1,796
Replying to @netanyahu
שולח לשמעון טקסטים לפרסום כל יום? יפה שאתה מודה לו.
1
18
Replying to @netanyahu
אזרחי ישראל לא יסלחו לך לעולם על ההרס שזרעת מרצח רבין ועד היום
2
Replying to @netanyahu
תפסיק לגנוב דעת, נכשלת בניהול הארוע, תלמד מטראמפ. אגב, לידיעתך> צ'כיה התחילו סגר עם נתונים כמו שלנו והמצב רק החמיר = הסגר לא עובד גרמניה עם "קטיעת הדבקה" למופת ובכל זאת יש התפרצות = אי אפשר לרדוף אחרי נגיף. תחזיר את האחריות לאזרחים. תפעל להגדיל יכולות בתי החולים תן פתרונות לחינוך
2
3
Replying to @netanyahu
גם דרום תל אביב חלק מהמדינה.
1
11
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה הכי טוב בכל הזמנים תודה 💛
4
Replying to @netanyahu
ביבי כמה אני חזקתי אותך ואפילו לייק לא עשית לי
1
1
Replying to @netanyahu
דיי נו... תפסיק לשקר כל היום נוכליהו...
2
Replying to @netanyahu
לא צריך מסביב לשעון. צריך תקציב מדינה מפכל פרקליט מדינה תקשורת חופשית, עבודה שיקום בתי החולים אז שחרר ונבריא את ישראל. בשביל להביא חיסונים צריך מכולה, לא נאשם בפלילים.
2
5
Replying to @netanyahu
תמשיך לעבוד מסביב לשעון כדי לברוח מהמשפט, נוכל
12