המכון הביולוגי שלנו מתקדם בשלב הניסויים של החיסון. אני מאחל למדענים שלנו הצלחה. במקביל אני פועל כדי להביא חיסונים מחו"ל כדי שנהיה ערוכים גם בנושא הזה.

Oct 25, 2020 · 12:12 PM UTC

227
181
38
2,457
Replying to @netanyahu
איזה יופי כל הכבוד! סגרת את הפינה, עכשיו לך!
Replying to @netanyahu
שני משפטים. פעמיים 'אני'.
Replying to @netanyahu
מה? זה לא אתה אחראי על החיסון גם בארץ? יש פה מדענים? חשבתי אתה עושה קסם ומביא חיסון. מגוחך
Replying to @netanyahu
אין עליך. ראש ממשלה ענק! גאווה גדולה למדינה שאתה הוא ראש הממשלה שלנו.. !!! תראו את בו כזבית. כמה שטינף. הראשון שטס לדובאי. שמאלנים פחי אשפה
3
Replying to @netanyahu
It is impossible to create a vaccine against the retrovirus! Well, if you came up with Retrovaccine in this case, it might be possible!!!
Replying to @netanyahu
לא מאמינה לאף הברה שיוצאת מפיך. שקרן !
4
Replying to @netanyahu
הי, הורית והנחית לפני חצי שנה על חיסולו, היתכן שהנגיף אינו מציית...? פתאטי
Replying to @netanyahu
מה שתגיד... רוצה שקודם כל אתה הראשון שיחוסן, הבאים אחריך בני משפחתך והכבשים התומכים בך יוחסנו. הגיע הזמן להראות אומץ ולהתנדב לניסוי! המנהיג שלכם דואג לבריאות שלכם