המכון הביולוגי שלנו מתקדם בשלב הניסויים של החיסון. אני מאחל למדענים שלנו הצלחה. במקביל אני פועל כדי להביא חיסונים מחו"ל כדי שנהיה ערוכים גם בנושא הזה.

Oct 25, 2020 · 12:12 PM UTC

227
181
38
2,457
Replying to @netanyahu
אה יש חיסונים כבר בחול? אז תביאאאא לי דחוף אחד. רק אתה יכול יא רמאי
1
Replying to @netanyahu
אני לא מבין אין גנץ קופץ שהוא המציא תרופה לקורונה.
Replying to @netanyahu
בהצלחה🙏 סומכים עליך
7
Replying to @netanyahu
המכון לאיכות השלטון כבר מצא את החיסון לישראל - תעוף הביתה
5
Replying to @netanyahu
אני ואני ואני ואני
6
Replying to @netanyahu
אבל מה תעשה אחרי שימצאו חיסון ??? באיזה עילה תסגור אותנו בבית ותמשיך את המשבר הכלכלי העצום ??
1
Replying to @netanyahu
תתחסן, מגיע לך להיות ראשון השפנים
1
Replying to @netanyahu
מאחלת למדענים הצלחה וגם למפגינים שעבודת הקודש שלהם להדחתך חשובה לא פחות🙏
1
Replying to @netanyahu
המכון הביולוגי של גנץ לא שלך
2
Replying to @netanyahu
לא מאמינים לנוכל ושקרן סידרתי שעלול להביא לחיסולנו באופן קבלת ההחלטות הכי אסטרטגיות שלנו. להזכירך, טורקיה ואירן היו בנות ברית, היום רוצות להשמיד אותנו.