המכון הביולוגי שלנו מתקדם בשלב הניסויים של החיסון. אני מאחל למדענים שלנו הצלחה. במקביל אני פועל כדי להביא חיסונים מחו"ל כדי שנהיה ערוכים גם בנושא הזה.

Oct 25, 2020 · 12:12 PM UTC

227
181
38
2,457
Replying to @netanyahu
קודם כל - תעוף! ראש ממשלה כושל!
Replying to @netanyahu
פייק ניוז, כרגיל......
Replying to @netanyahu
מה עם החיסון של מעבדת מיגל שבגליל? למה אף אחד לא מזכיר אותם?
Replying to @netanyahu
בינתיים בחיסוני השפעת אין הצלחה.... יש ערים שהחיסונים בהם ניגמרו כבר... כאילו מישהו בנה על זה שתהיה הפחתה באוכלוסיה...
Replying to @netanyahu
התקציב 2021 זה החיסון עכשיו. למעננו האזרחים.
Replying to @netanyahu
ישר כח מעריכים אותך ומוקירים לך תודה
Replying to @netanyahu
כל הכבוד לך שקרן