המכון הביולוגי שלנו מתקדם בשלב הניסויים של החיסון. אני מאחל למדענים שלנו הצלחה. במקביל אני פועל כדי להביא חיסונים מחו"ל כדי שנהיה ערוכים גם בנושא הזה.

Oct 25, 2020 · 12:12 PM UTC

227
181
38
2,457
Replying to @netanyahu
סומכת עלייך
Replying to @netanyahu
שקרן מנוול. ברגע זה שכנעת אותי שלא יהיה חיסון בשנה הקרובה
Replying to @netanyahu
כל יום שעובר אוהב אותך יותר וככל שיחמיצו החמוצים ויסתבבו המתבעסים ככה איתך יותר
Replying to @netanyahu
אלהים אדירים, אתה חושב שכולם מטומטמים?
Replying to @netanyahu
בעזרת השם. נעשה ונצליח. !!!
Replying to @netanyahu
AMEN HALLELUJAH The #TRUMPVACCINE #TRUMP 2 The Rescue #SENTBY #GOD #AMEN HALLELUJAH
Replying to @netanyahu
כל מה שאתה מביא מחו"ל כולל קופונים. לגבי החיסון הישראלי, תנדב את המשפחה להשתתף בניסוי, זה יהי נחמד מצידכם
Replying to @netanyahu
😂😂😂😂😂
Replying to @netanyahu
אבא תשלח דחוף את איציק זרקא שיעשה סדר שיהיה לנו חיסון כמה שיותר מהר, הוא גאון האיש הזה