המכון הביולוגי שלנו מתקדם בשלב הניסויים של החיסון. אני מאחל למדענים שלנו הצלחה. במקביל אני פועל כדי להביא חיסונים מחו"ל כדי שנהיה ערוכים גם בנושא הזה.

Oct 25, 2020 · 12:12 PM UTC

227
181
38
2,457
Replying to @netanyahu
מתי תפסיק לשקר? זה יקרה מתי שהוא או שאתה כל הזמן צריך לעבוד על עדר הבוחרים שלך?
Replying to @netanyahu
אתה לא פועל לכלום. אתה אפס!
Replying to @netanyahu
איך אומר תאומך: החיסון כבר ממש מעבר לפינה, הקורונה כבר נעלמת.
Replying to @netanyahu
חזק ואמץ .יישר כח 👍👍
Replying to @netanyahu
אוהבים אותך, אבא! מכל המנהיגים בעולם רק אתה תביא חיסון לעם שלך!
Replying to @netanyahu
יופי. כל הכבוד אדוני איש הניו מדיה של ראש הממשלה
Replying to @netanyahu
תמשיך לדאוג לעצמך. תשקיע מאמצים בתנאי האסירים בבתי הכלא, סנטיציה,. קנטינה חופשות וכו'.
Replying to @netanyahu
האם מדובר גם בחיסון נגד חולים שקרנים פתלוגיים כמוך?