המכון הביולוגי שלנו מתקדם בשלב הניסויים של החיסון. אני מאחל למדענים שלנו הצלחה. במקביל אני פועל כדי להביא חיסונים מחו"ל כדי שנהיה ערוכים גם בנושא הזה.

Oct 25, 2020 · 12:12 PM UTC

227
181
38
2,457
Replying to @netanyahu
אני פועל, ושתיכשל זה יהיה נכשלתי? מה פתאום, הם כשלו... זיבי שקרניהו, שחרר אותנו, לך
1
Replying to @netanyahu
😂😂😂😂פסדר
Replying to @netanyahu
חזק ואמץ, רק אתה מסוגל להגיע להישגים מרשימים, תודה רבה🌷⚘
Replying to @netanyahu
לך הביתה עמלק
1
Replying to @netanyahu
אין חיסון נגד ביביסטים?
Replying to @netanyahu
יסלח לי כבוד ראש הממשלה, אבל לא מאמינה לאף מילה שלך
Replying to @netanyahu
Netanyahu and Trump bird of the same feather.
Replying to @netanyahu
ד"ר אדוארד ג'ונס-לופז שעוסק בחיסוני קורונה מנתח את סוגיית החיסון ב-Newswise: Vaccines . ג'ונס -לופז מציין שפיתוח חיסון יעיל יכול לקחת 5 עד 7 שנים. השאלה היא אם ניתן להגיע לחיסון בטוח לקורונה בצורה כה מהירה פעם מעבר מהיר בין 3 הפזות של הנסיונות תוך שימוש במתנדבים כה רבים.
1
2
Replying to @netanyahu
🇮🇱❤️👍❤️🇮🇱
Replying to @netanyahu
שחרר את המדינה כבר לטובתך . היית הולך לפני שנה היה מצויין בשבילך . תלך עכשיו תמזער נזקים. תלך עוד חצי שנה שנה אחרי שידיחו אותך ואז כמו כל הרודנים הנפילה תהיה כואבת אבל הכל מגיע לך . אין לך גבולות ובלמים והרסת פה כמעט הכל