תודה לכם על שיתוף הפעולה עם הנחיות הבריאות. הבאנו את ישראל לרמת תחלואה נמוכה לעומת מדינות אירופה שנכנסות עכשיו לסגר. יש מי שעדיין לא מקיים את ההנחיות ולכן בשבוע הבא אביא לאישור הגדלה של הקנסות נגד מי שמפר את ההנחיות.

Oct 22, 2020 · 4:24 PM UTC

276
114
41
1,232
0
Replying to @netanyahu
आज अजरबैजान-आर्मेनिया युद्ध चल रहा है ये युद्ध धर्म की नीव पर आ गया है ये देख कर @netanyahu ji आपको आर्मेनिया का साथ देना चाहिए ना कि इस्लामिक राष्ट्र का आप भी जानते है इस्लाम मानवजाति के लीए बहुत बडा खतरा है एकबार सोचिए 🇮🇳🤝🇮🇱
2
Replying to @netanyahu
תתפטר כבר חתיכת שקרן נוכל רמאי
Replying to @netanyahu
הורדנו את מספר הבדיקות ולכן מספר החולים ירד... די לחשוב שאנחנו מטומטמים!
Replying to @netanyahu
צודק עוד סגר אחד מפחית גם תאונות יאללה
Replying to @netanyahu
ביבי מנהיג ראוי ,רק ביבי יכול להוביל מהלכים בכל העולם....לשעברים תלמדו ....רק ביבי יכול ,רק ביבי מקבל גבוי מלא מרוב העם .. ישראל השניה השחורה תחליט..... רק ביבי
Replying to @netanyahu
ותודה שבמשך חודשים לא עשית כלום והבאת אותנו למצב של סגר כללי
Replying to @netanyahu
נשבע לך ש-20 שנה תמכתי בך עד ההתנהלות האבסורדית שלך במשבר הקורונה. הסגרים וההגבלות והקנסות, ממיטים שואה חברתית וכלכלית על מיליוני אזרחים בישראל. אתה עיוור? הבית בוער! מיליון מובטלים. עסקים נסגרים. ילדים ונערים ברחובות. טראמפ אמר שהתרופה לקורונה לא יכולה להיות גרועה מהמחלה עצמה.
1
Replying to @netanyahu
עוד יום של שקרים לפנינו.. בבריטניה יש אולי איזה מטומטם או שניים מסתבר. בישראל של ממשלת הפשע יש הרבה יותר. אישקר שכמוך, אתה לא ה protector של שום דבר מלבד האינטרסים שלך. אתה ה destroyer של מדינת ישראל. בוז ביביזיון..
Replying to @netanyahu
ישראבלוף
Replying to @netanyahu
אני רוצה לעבוד לטובתך. אם אתה רוצה ליצור איתי קשר בבקשה, אני אהיה בצד הטוב שלך. אשאיר את מספר הטלפון שלי עם השגרירות שלך באמריקה.