חתמנו על הסכם תעופה עם בחריין. כנראה שבמזרח התיכון השמיים כבר אינם הגבול:

Oct 22, 2020 · 4:20 PM UTC

244
205
32
1,864
0
Replying to @netanyahu
צוללות
1
1
Replying to @netanyahu
שיא ג'ינס מגיע לך על מציאת העם הטיפש ביותר ביקום.
3
Replying to @netanyahu
I don't speak Hebrew but, I see an asshole once you open your mouth 💁 ילדים נלחמו 🖕
1
Replying to @netanyahu
אז יאללה יטוס לנו מהעיניים
Replying to @netanyahu
מלך!!!
1
Replying to @netanyahu
מעולה. רק נשאר לחתום על הסכם עם אריתראיה לגירוש המסתננים בדרום תל אביב.
1
26
Replying to @netanyahu
ימי שלטונך קרובים לקצם. אולי סוף סוף אוכל לחזור ארצה, אחרי שבגללך ברחתי כבר לפני כל כך הרבה שנים, מושחת!
2
1
Replying to @netanyahu
הסכמי השלום- נהדר. באמת. אבל מה קורה עם מערכת המשפט שלנו -מתי הליכוד יתחיל להתנהג כמו מפלגת שלטון?
1
Replying to @netanyahu
זה שתפמפם לנו את השטויות הללו לא יועיל למי שקרס כלכלית. התקשרו אליך מכל העולם לשאול למה היה בפעם השלישית השבוע ירי טילים בעוטף? לא תצליח להסיח את הדעת מהעיקר שאתה כישלון קולוסלי בניהול משבר אמיתי. שאתה כבר מכוון לסגר שלישי. אתה שקוף עד גועל.
2
5