עדכון מקבינט הקורונה:

Oct 21, 2020 · 3:07 PM UTC

215
148
14
1,176
0
Replying to @netanyahu
חוץ מגמזו ורהב מלקקיך, רופאים ומנהלי מחלקות נגד הסגר. א"א למגר נגיף, החיסון רחוק, המחלקות פנויות והילדים ניזוקים בטירוף. בשביל מה? כדי שאחד מ 4000 זקנים לא ימות? מי שמך להחליט זאת? כולנו ננהג כחרדים שמאוגוסט לומדים בחיידרים ובישיבות בלי קפסולות, ולא עלתה תחלואה קשה ופטירה אצלם.
6
Replying to @netanyahu
לא נעבור בהדרגה כי זה כומר המשך הסגר, הבנת???? כל מי שלא עובד, הסגר ממשיך לו. ילדינו נהרסים בלי שום הצדקה, רק בגלל טירוף התבדוקה שלך ושל גמזו.
1
4
Replying to @netanyahu
לא תחזירו כלום. כולנו נעשה כמו החרדים, הם חכמים וצודקים. אמרת שאין שוטר לכל רחוב, נכון? תקבל מרי אזרחי מלא. אתם בית משוגעים לפי צחי ברוורמן, ולא תחליטו עלינו. בקש שיתוף פעולה מבנך ורעייתך. באירופה גם בסגר כולם לומדים ועובדים, ולא משתקים יבשת כדי להציל 3 זקנים מבית אבות בני 95.
1
9
Replying to @netanyahu
אין דבר יקר לנו מילדינו. לא נוותר ולא ניסגר. נראה אותך עוצר את כולנו.
7
Replying to @netanyahu
שיבא 21.10.2020 29% תפוסה, 9 מונשמים, 55 מאושפזים, 4 חדשים, 4 משוחררים
1
Replying to @netanyahu
ביטול ההצבעה בעניין וועדת החקירה, לא יעבור בג׳צ:
שאלה ליו׳ר הכנסת שדורך על הדמוקרטיה... למה צריך הצבעה שמית אם אפשר להסתכל בלוח או לבקש הדפסה של התוצאה ולדעת בדיוק מי הצביע בעד ומי נגד באופן שמי!!! האם הלוח לא משקף נאמנה את מקומות הישיבה של חברי הכנסת ושמותיהם?
2
2
Replying to @netanyahu
אין עוד אחד מלבדך בעולם, שמראה גרף של כשלון וקורא לו הצלחה. מכל כך הרבה סיבות, פשוט לך.
1
2
Replying to @netanyahu
לך !!! איבדת את השליטה איבדת את העם איבדת את המצפן המוסרי איבדת את זה !!
3
Replying to @netanyahu
צפיתי במיוט, מדמיין שאמרת: "דיס איז א בומב..."
1