חוץ מגמזו ורהב מלקקיך, רופאים ומנהלי מחלקות נגד הסגר. א"א למגר נגיף, החיסון רחוק, המחלקות פנויות והילדים ניזוקים בטירוף. בשביל מה? כדי שאחד מ 4000 זקנים לא ימות? מי שמך להחליט זאת? כולנו ננהג כחרדים שמאוגוסט לומדים בחיידרים ובישיבות בלי קפסולות, ולא עלתה תחלואה קשה ופטירה אצלם.
לא תחזירו כלום. כולנו נעשה כמו החרדים, הם חכמים וצודקים. אמרת שאין שוטר לכל רחוב, נכון? תקבל מרי אזרחי מלא.
אתם בית משוגעים לפי צחי ברוורמן, ולא תחליטו עלינו. בקש שיתוף פעולה מבנך ורעייתך. באירופה גם בסגר כולם לומדים ועובדים, ולא משתקים יבשת כדי להציל 3 זקנים מבית אבות בני 95.
שאלה ליו׳ר הכנסת שדורך על הדמוקרטיה... למה צריך הצבעה שמית אם אפשר להסתכל בלוח או לבקש הדפסה של התוצאה ולדעת בדיוק מי הצביע בעד ומי נגד באופן שמי!!! האם הלוח לא משקף נאמנה את מקומות הישיבה של חברי הכנסת ושמותיהם?