עוד לא יצא לי לחגוג יום הולדת תוך כדי קבינט קורונה... תודה לכולכם על הברכות החמות. אני מאחל לכל אזרחי ישראל בריאות, הצלחה ואחדות ❤️🇮🇱

Oct 21, 2020 · 2:37 PM UTC

325
194
29
2,117
0
Replying to @netanyahu
יום הולדת שמח
Replying to @netanyahu
מתנה נאותה למדינה- פרוש בכבוד. נעריך אותך ונודה לך על פועלך.
Replying to @netanyahu
פושע! מחריב האומה
Replying to @netanyahu
מספיק ודי. לך.
Replying to @netanyahu
מזל טוב אדוני ראש הממשלה שהקדוש ברוך הוא ישלח לך שנים רבות וטובות .
Replying to @netanyahu
אנחנו חוגגים את עצם קיומך ראש ממשלה יקר 🇮🇱🇮🇱🇮🇱🌹🌹🌹
Replying to @netanyahu
מזל טוב, נכשלת,תתפטר
2
Replying to @netanyahu
ברור שעוד לא יצא לך, כי זה פעם ראשונה שיש קורונה. כמובן שהמסר הסמוי כאן זה שאתה עובד כל כך קשה שאפילו את יום ההולדת שלך אתה עושה תוך כדי מלחמתך בקורונה. אז הנה קח טיפ של אלופים, תתפטר ותוכל לחגוג את יום הולדתך בבית עם שרה ויאיר.. אני מניח שאתה מעדיף במשרד עם קבינט הקורונה ;-)