בזכות ההחלטות שלנו הורדנו את התחלואה אצלנו לאחד המקומות הנמוכים בעולם. הצלנו חיים רבים. בלגיה, צ׳כיה, הולנד - כמעט כל מדינות אירופה עם תחלואה גבוהה משלנו. כדי לשמור על ההצלחה שלנו כולנו חייבים לשמור על הנחיות הבריאות ולצאת בהדרגה ובזהירות מהסגר. יחד ננצח!

Oct 21, 2020 · 11:44 AM UTC

215
93
10
976
Replying to @netanyahu
ה 'יברך את ישראל Dios bendiga a Israel Да благословит Бог Израиль Dieu bénisse Israël ભગવાન ઇઝરાઇલ આશીર્વાદ Gott segne Israel 上帝保佑以色列 Dio benedica Israele 神の祝福イスラエル God bless Israel Ο Θεός να ευλογεί το Ισραήλ Deus abençoe Israel
Replying to @netanyahu
יש לך את זה ביתר שקרן? אולי תחשוף את התפלגות הבדיקות לפי אזורים לפני ואחרי ה"הצלחה" המסחררת הזאת? אתה באמת חושב שכולם מטומטמים. בוא אסביר לך, זה הבייס שלך אולי שקונה את השקרים שלך. כל מי שמחזיק ביותר משני תאי מוח מבין שאתה שקרן. #לך #ביבי_כשלון #הנאשםנתניהו
3
Replying to @netanyahu
הנדסת נתונים מבית #הנאשםנתניהו. לא מפרסם את מספר הבדיקות (שירדו לרבע בערך מהפיק) לא איפה בודקים (כמטבן שבערים אדומות כמעט ואין בדיקות) אתה פשוט שקרן. #לך #הנאשםנתניהו #ביבי_כשלון
2
Replying to @netanyahu
שקר, עצם הסגר הוא כשלון. תתבייש (אתה יודע מה זה בושה?) ולך
Replying to @netanyahu
הירידה החדה הזו מסריחה ממניפולציה בנתוני הבדיקה.
1
Replying to @netanyahu
לא הורדנו כלום זה משחק במספרים. ירד מספר הבדיקות באופן קיצוני. אין בדיקות כמעט באזורים האדומים. אין ירידה כזו מהירה אתה משקר. בכל מקרה אתה כישלון קולוסלי בניהול המגיפה. כשאנחנו יודעים שאתה מתכנן סגר שלישי. לא יהיה כי אף אחד לא יסכים לכך מבין? את העצמאים אתה רוצה להרוס. זו המטרה.
5
Replying to @netanyahu
הזיזו אותנו לאירופה?