בזכות ההחלטות שלנו הורדנו את התחלואה אצלנו לאחד המקומות הנמוכים בעולם. הצלנו חיים רבים. בלגיה, צ׳כיה, הולנד - כמעט כל מדינות אירופה עם תחלואה גבוהה משלנו. כדי לשמור על ההצלחה שלנו כולנו חייבים לשמור על הנחיות הבריאות ולצאת בהדרגה ובזהירות מהסגר. יחד ננצח!

Oct 21, 2020 · 11:44 AM UTC

215
93
10
976
Replying to @netanyahu
יום הולדת שמח ראש הממשלה,חזק ואמץ העם איתך!!!
Replying to @netanyahu
למי שטוען שהפרקליטות תופרת תיק לביבי.איפה הייתם שדרעי נכנס לכלא,והירשזון,וקצב והולמרט,והרצל אביטן.ודומרני איפה
Replying to @netanyahu
הנתון המעודכן להיום (21-12) מצבנו טוב יותר גם מאיטליה ואוסטריה
Replying to @netanyahu
זה הזמן להעיף אותך דיקטטור !
Replying to @netanyahu
بابا جاب موز تشكي
Replying to @netanyahu
שלנו? אתה חולה או משהו? מה קרה לאני אני אני? שמישהו יקרא לרופא
Replying to @netanyahu
דרך אגב גם בארה"ב וגם בברזיל התחלואה גבוה מאצלנו. גאון אתה ממש.
Replying to @netanyahu
איך אתה מעז? הרגת את החמוצים! 😂
1
Replying to @netanyahu
*כמות הבדיקות* *כמות הבדיקות* *כמות הבדיקות* *כמות הבדיקות* *כמות הבדיקות* *כמות הבדיקות* *כמות הבדיקות* *כמות הבדיקות* יא שקרן
Replying to @netanyahu
תפסיק למכור לנו לקשים, הקומבינות שלך עם החרדים מובילים אותנו לסגר שלישי