בזכות ההחלטות שלנו הורדנו את התחלואה אצלנו לאחד המקומות הנמוכים בעולם. הצלנו חיים רבים. בלגיה, צ׳כיה, הולנד - כמעט כל מדינות אירופה עם תחלואה גבוהה משלנו. כדי לשמור על ההצלחה שלנו כולנו חייבים לשמור על הנחיות הבריאות ולצאת בהדרגה ובזהירות מהסגר. יחד ננצח!

Oct 21, 2020 · 11:44 AM UTC

215
93
10
976
Replying to @netanyahu
שוחד מרמה הפרת אמונים והנחות סלבס על מניות וצוללות
1
Replying to @netanyahu
את הנתונים אילו התשקורת לא תציג לציבור במטרה לטשטש את המציאות ישר כח ראש הממשלה שלנו תמשיך לפעול מתוך מטרה להוביל את מדינת ישראל קדימה
Replying to @netanyahu
השוואת מביכות
Replying to @netanyahu
1. אף אחת מהמדינות האלה לא היו בסגר מלא שני 2. איך אפשר להשוות את הולנד לישראל בעלת נמל תעופה וכניסה אחד? 3. בבלגיה והולנד עסקים ועצמאים נתמכים על ידי הממשלה 4. באף אחת מהמדינות האלה אין ראש ממשלה שששקוע עד צוואר בחקירות ומואשם בשוחד מירמה והפרת אמונים
1
1
Replying to @netanyahu
נמאסת !!!!!! עוף מהעיניים שלנו!!!! לא מאמינים לך!!!!! כישלון!!!!!
Replying to @netanyahu
לך לך לך לך לך לך לך.
Replying to @netanyahu
לאפשר לאוכלוסיה עם נתוני ההדבקה הגבוהים בארץ להפר הנחיות ברופן גס ופלילי ובנוסף לאפשר לאותה אוכלוסיה להבדק ולקבל טיפול מתחת לרדאר זה לא מקרא להוריד נתוני תחלואה! זה לרמות את כולנו! מושחת רמאי. תתפטר
Replying to @netanyahu
mobile.mako.co.il/news-lifes… ככה לא מורידים נתוני תחלואה
Replying to @netanyahu
יום הולדת שמח לך אדוני ראש הממשלה. אני מאחל לך בריאות וממשלה עד 120 מקווה שיהיה לך שקט שמגיע לך סוף סוף ושהכול יסתדר עם האמירויות