בזכות ההחלטות שלנו הורדנו את התחלואה אצלנו לאחד המקומות הנמוכים בעולם. הצלנו חיים רבים. בלגיה, צ׳כיה, הולנד - כמעט כל מדינות אירופה עם תחלואה גבוהה משלנו. כדי לשמור על ההצלחה שלנו כולנו חייבים לשמור על הנחיות הבריאות ולצאת בהדרגה ובזהירות מהסגר. יחד ננצח!

Oct 21, 2020 · 11:44 AM UTC

215
93
10
976
Replying to @netanyahu
בזכות ההחלטות שלכם הבנו שדבר ראשון שצריך לעשות בשביל להילחם במגיפה זה להזיז את כל מי שידו היתה בניהול יאללה - לך
2
1
Replying to @netanyahu
שקרן, מוביל בכחש, דן אותנו לסגר שלישי, ביום הולדתך נאחל לך, שתזכה גם אתה מכל השפע שאתה שופע עלינו
Replying to @netanyahu
ישראל עם מספר גבוהה של מתים למליון בוא ספר לנו על זה
1
Replying to @netanyahu
אתה אשם בסגר השני. עיכבת מינוי גמזו, את תוכנית רמזור ואת העברת השליטה לפיקוד העורף, שנדרשו אחרי הסגר הראשון, בכמה חודשים. שלא לדבר על ההופעות הפומפוזיות שלך וההנחיות הסותרות כל ערב בפריים טיים. רק אתה אם בסגר השני! הסגר הזה הוא כשלון. לא הצלחה.
2
Replying to @netanyahu
עכשיו תעביר תקציב ותן ודאות כלכלית למשק לפני שדירוג האשראי ירד.
Replying to @netanyahu
אני מציע שתסגור את הכבישים כי יש תאונות דרכים. דמגוג
1
Replying to @netanyahu
אף אחד, פרט לקומץ פנאטים, לא קונה את הסיפורים שלך. נכשלת! אתה באופן אישי!הכנסת את ישראל למשבר הכלכלי הגדול ביותר אי פעם ואיבדת שליטה בגלל מניעים אישיים. לא הורדת תמותה - דחפת את האזרחים לתהום כלכלית ויצרת גל התאבדויות, אישפוזים פסיכיאטריים ואלימות. כל דקה שלך בתפקיד היא אסון.
This tweet is unavailable