בזכות ההחלטות שלנו הורדנו את התחלואה אצלנו לאחד המקומות הנמוכים בעולם. הצלנו חיים רבים. בלגיה, צ׳כיה, הולנד - כמעט כל מדינות אירופה עם תחלואה גבוהה משלנו. כדי לשמור על ההצלחה שלנו כולנו חייבים לשמור על הנחיות הבריאות ולצאת בהדרגה ובזהירות מהסגר. יחד ננצח!

Oct 21, 2020 · 11:44 AM UTC

215
93
10
976
Replying to @netanyahu
סתום את הפה, מנוול ומרסק ישראל!!!
Replying to @netanyahu
לא מאמינים לך...תראה בדיקות מהמגזר החרדי
Replying to @netanyahu
שקרן פתולוגי 🤮🤮🤮🤮
Replying to @netanyahu
הכנסת מדינה שלמה לדיכאון, הרסת כלכלה של עשרות אלפים, ואתה מדבר על הצלחה?
Replying to @netanyahu
אולי תראה גרף של מצב המובטלים פה ובהולנד לדוגמה? או גרף לגבי השכר הממוצע שם? אולי גרף שמראה את ימי החופש שם לעומת פה? אולי תראה גרף שמשווה בין התחבורה הציבורית בארץ להולנד? אנחנו לא מדגדגים את רמת הפיתוח של הולנד. חרטטן.
Replying to @netanyahu
אתה המחלה אבויה לך!
Replying to @netanyahu
תסגור גם את הכבישים ותגיד שתאונות הדרכים ירדו, או למשל תסגור את נבחרת ישראל בכדורגל ותגיד שהנבחרת לא ספגה ולא הפסידה, אתה באמת חושב שכולם מטומטמים או שזה רק המצביעים שלך?!
Replying to @netanyahu
אדם חולה רוצה להפוך שקר לאמת יש לזה שם .שקרן נוכל נאשם בפלילים שלא יכול לקבוע פה כלום .
2