בזכות ההחלטות שלנו הורדנו את התחלואה אצלנו לאחד המקומות הנמוכים בעולם. הצלנו חיים רבים. בלגיה, צ׳כיה, הולנד - כמעט כל מדינות אירופה עם תחלואה גבוהה משלנו. כדי לשמור על ההצלחה שלנו כולנו חייבים לשמור על הנחיות הבריאות ולצאת בהדרגה ובזהירות מהסגר. יחד ננצח!

Oct 21, 2020 · 11:44 AM UTC

215
93
10
976
Replying to @netanyahu
רק איתך אנחנו רגועים
1
Replying to @netanyahu
מיליון מןבטלים מאות אלפי עצמאים ועסקים קורסים מעל ל2200 הרוגים . די עבר עם השקרים של אירופה או העולם. לא תהנדס לנו את התודעה כי אנחנו קורסים לא אתה ,לא היועצים שלך,לא הבן שלך,לא החכים ולא הממשלה. את ביבי מעניין רק ביבי. #לך
1
Replying to @netanyahu
בזכותך אדוני רה"מ וכנגד כל הפסימים מהאופוזיציה וכל מבקשי רעתך.
1
1
Replying to @netanyahu
עד מתי תמשיך לנופף בהצלחות על חשבון אחרים, די כבר!
Replying to @netanyahu
"ההחלטות (רק שלנו ואף אחד לא יגיד לנו מה לעשות!!!!1) שלנו"
Replying to @netanyahu
אתה אשם במוות של ישראלים מקורונה. אתה אשם ביציאה המטומטמת מהסגר הראשון. אתה אשם שנכנסנו ככ מהר לסגר השני,ובגללך נגיע לשלישי. אתה ראש ממשלה חלטוריסט שרלטן ומושחת. ואתה צריך לעמוד לדין על המחדל הכי גדול בתולדות המדינה. גרימת מוות מתוך שחיתות ושיקולי הישרדות אישיים.
3
14
Replying to @netanyahu
כן, אבל מה עם מאוריציוס וג'יבוטי? אה?
2
Replying to @netanyahu
אפס מושחת
2
Replying to @netanyahu
לך כבר מחיינו !
1
3