בזכות ההחלטות שלנו הורדנו את התחלואה אצלנו לאחד המקומות הנמוכים בעולם. הצלנו חיים רבים. בלגיה, צ׳כיה, הולנד - כמעט כל מדינות אירופה עם תחלואה גבוהה משלנו. כדי לשמור על ההצלחה שלנו כולנו חייבים לשמור על הנחיות הבריאות ולצאת בהדרגה ובזהירות מהסגר. יחד ננצח!

Oct 21, 2020 · 11:44 AM UTC

215
93
10
976
Replying to @netanyahu
Go away! The hundreds of thousands of people in the street have spoken
2
Replying to @netanyahu
קח, תיקנתי לך
2
Replying to @netanyahu
בשום מדינה לא היה סגר שני גורף....הרסת את החיים למיליוני אזרחים
2
7
0
Replying to @netanyahu
היום בחרתם בצעד חסר תקדים, חמור, נוראי ודיקטטורי בכל קנה מידה שפוי. לא יקרה. לא יהיה. לא במדינת ישראל. לא בבית שלנו.
2
1
Replying to @netanyahu
מעניין למה אתה לא מזכיר את דנמרק, פינלנד, יוון, קפריסין, ליטא, אסטוניה ועוד מדינות אחרות מאירופה...🤔
2
1
Replying to @netanyahu
ואת ההחלטות שלא מתאימות לכם אתם פשוט מבטלים. דיקטטור מטונף - סופך הפוליטי קרב.
2
Replying to @netanyahu
תתביישו ביטלתם הצבעה בכנסת. ארגון פשע במלוא מובן המילה.
1
3
Replying to @netanyahu
לא "שלנו", שלך אדוני ראש הממשלה. שלך. רוב גדול התנגדו להחלטה שלך. כולל אפילו חברת כנסת שאשא ביטון! זה יפה שאתה מפרגן אך הקרדיט כולו שלך.
2
1
19
Replying to @netanyahu
הניסיון להציג את המצב כהצלחה הוא ספין, שקר ומבזה את 2280 המתים ומשפחותיהם ויחד איתם את הרבים שאיבדו את פרנסתם, עבודתם ועסקיהם. הפער בין היחץ למציאות שובר שיאים! אתה כשלון מנהיגותי, ניהולי, ערכי ותפקודי.
1
9