כל מה ששומעים באופוזיציה ובתקשורת זה שתי מקהלות רועשות: מקהלת ״הכל באסה״ ומקהלת ״הכל סבבה״. בקיצור - ״באסה סבבה״.

Oct 19, 2020 · 4:15 PM UTC

324
222
50
1,646
0
Replying to @netanyahu
רק מוכיח את הטענה שאין שום חשיבה וניהול בטיפול במשבר הזה
Replying to @netanyahu
שוחד. מרמה. הפרת אמונים. נוכל.
Replying to @netanyahu
אתה המנהיג הכי חזק בעולם. הצלחת להעצים את המשך דרכו של מנחם בגין ז'צ'ל. תודה רבה, עלה והצלח.
Replying to @netanyahu
לא קל. הסקרים
1
Replying to @netanyahu
לסגור מיד. תעשה כבר משהו חוץ מלדבר
Replying to @netanyahu
הצלחה אדירה תציל באמת חיים אם תפתח ת'סגר
Replying to @netanyahu
באסה לפני הסטלה סבבה אחרי הסטלה מחאה של סטלנים
Replying to @netanyahu
אדוני רה"מ הצעה של אזרח פשוט אתה צריך לעשות ביקורים בערים חרדיות דחוף
1
Replying to @netanyahu
פתטי שכמוך❗❗ 2265 מתים על הראש שלך MOTHERFUCKER ❗❗
Replying to @netanyahu
שקרן, לך הביתה