כל מה ששומעים באופוזיציה ובתקשורת זה שתי מקהלות רועשות: מקהלת ״הכל באסה״ ומקהלת ״הכל סבבה״. בקיצור - ״באסה סבבה״.

Oct 19, 2020 · 4:15 PM UTC

324
222
50
1,646
0
Replying to @netanyahu
כבר לא עובד הנאומים המפוארים שלך, זהו, אתה באופן רישמי רק שקרן! אתה ממשיך להאשים את כולם רק שוכח שאתה ראש הממשלה! כל מה שרקוב זה תוצאה של 14 שנים של שקרים שלך, קח אחריות ולך!
1
Replying to @netanyahu
ניצולי שואה גוססים ואתה מקושש אהדה בניסיון פאתטי להגחיך את מתנגדייך שרובם צעירים ממך בלפחות ארבעים שנה - אתה פאסה!
1
Replying to @netanyahu
הרסת עשרות אלפי עסקים!! סגר הוא לא פיתרון כי גם אם לא יהיה חולה אחד במדינה, מספיק שאחד ידביק את כל המדינה. חובה למצוא פיתרון אחר, חובה להוריד את המושג סגר מהשולחן, עצם זה שמדברים על עוד סגרים גורם לאנשים לא לחזור לשגרה, אנשים שומרים כסף אנשים פוחדים להשקיע, תורידמאת הסגר מהשולחן
1
Replying to @netanyahu
הלוואי ויתנהגו אליך כמו שאתה מתנהג אלינו. כשאני חושב על זה, סיכוי טוב שאתה מתנהג לעם ככה כי כבר התנהגו אליך ככה.
1
Replying to @netanyahu
ביבי, תגיד, אתה אפוי?? מה נסגר יא פאשיסט נקניקיה שכמוך? אפס לך!!
1
Replying to @netanyahu
תחת מושחת עוף לכלא
4
Replying to @netanyahu
יכול להיות שבליכוד החליטו היום על משחקי תפקידים ואמרו לך להיות מיקי זוהר?
4
Replying to @netanyahu
אז אולי תתפטר
1