כל מה ששומעים באופוזיציה ובתקשורת זה שתי מקהלות רועשות: מקהלת ״הכל באסה״ ומקהלת ״הכל סבבה״. בקיצור - ״באסה סבבה״.

Oct 19, 2020 · 4:15 PM UTC

324
222
50
1,646
0
Replying to @netanyahu
כל הנאום שלך על הקורונה. זה אתה אמרת ברכב בחודש מרץ לפני הבחירות. הקורונה זה שטויות, זוכר?. סע ביבי סע. בעוד 40 שנה תהיה סידרה עלייך, "האיש בעל שלושת תיקים והם לא לואי ויטון".
1
Replying to @netanyahu
הסגר היה ממש הצלחה בחג לעשות כלום. ממשלת חדלי אישים. מכאן חדשות: ״משרד החינוך הודיע שהוא זקוק לחמישה שבועות היערכות ומיליארדי שקלים כדי לממש את תוכנית החזרה ללימודים. אבל אחרי שכבר ברור שאת התנאים הללו המשרד לא יקבל – אולי כדאי להתחיל במטרה צנועה וריאלית״
1
1
Replying to @netanyahu @keslasy
שחרר... יאללה תארוז עם מירי 👋👋
4
Replying to @netanyahu
בנט לראשות הממשלה. ביבי לך בנט בוא בבקשה. הליכוד איבד את זהותו ודרכו, משועבד לפסיכומט. אחרי ביבי הליכוד מתרסק לרצפה. יש רוב ימיני בישראל - יש רוב שנמאס לו מביבי - בנט לך בכל הכח לראשות הממשלה
2
Replying to @netanyahu
יש נגיף מסוכן לאחוז מזערי באוכלוסיה יש לשמור על אוכלוסיה בסיכון לתגבר מערכות בריאות הסגר קטלני ומיותר ופוליטי, הורס ילדינו ופרנסתנו בכל אירופה לומדים ועובדים, גם בסגר. מה עשית לקורונה חוץ מלנגן באקורדיון, להדק ולפתוח ולשסות?
3
15
Replying to @netanyahu
2209 מתים מהקורונה שגם מכונות כביסה מהאמירויות לא יעזרו להם גם לא לכמעט מיליון מובטלים
1
1
1
Replying to @netanyahu
חשבתי כבר שתנצל את הנאום כדי לקרוא לתומכים שלך שלא יעיזו להרים יד על אף מפגין, ולהעיף את שלטי הבוגדים. אבל אין ציפיות אין אכזבות.
2
1
2
Replying to @netanyahu
פתטי שזה מי שאמור לאיים בשמי על איראן חיזבאללה וחמאס. פשוט פתטי.
1
1
15
Replying to @netanyahu
ממך שומעים רק שקרים
7